Hop til indhold
Gæst

stor fyldig F-skål

Recommended Posts

Gæst

Efter jeg forlod Hobro Landevej i skuffelse fredag faldt jeg over denne annoncelight.dk/showad/194196

Hun så meget lovende ud og billederne autentiske så jeg sendte en mail og fik straks svar. 

Hun var meget dejligere end jeg nogensinde havde forestillet mig! Rigtig flot figur, dejligt kønt ansigt, lækkert lingeri og så et par store silikonefri F-skåls bryster der var større end man fik udtryk af i annoncen. Jeg mistede fuldstændig mælet for hun var virkelig dejlig. Og så havde hun ingen tatoveringer. Det ku ikke være bedre  

1000 kr for en halv time. Det var givet godt ud. Fik hvad jeg kom efter. Brysterne blev virkelig æltet igennem og hun var drivvåd under hele seancen. Kun missionær   Måtte kigge på brysterne der skvulpede for hvert stød, hele tiden. Sendte en stor ladning sperm på hendes kæmpe barm. Og gik derfra glad som aldrig før. Nu her 2 timer senere er jeg stadig i den 7. Himmel. Det var så dejligt at det er for godt til at være sandt.  

 

Hun er virkelig anbefalelsesværdig

 

God Pinse derude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Foreslår du klikker ind på annoncelight og derefter søger på "fyldig". Så kommer hendes annonce. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...