Hop til indhold
Jernsvinet

Ugens Tilbud

Recommended Posts

Det her kunne være starten på en ny tråd med gode tilbud for sexkøbere og glædespiger - så ligger lige ud med noget der burde være standard på alle massageklinikker - og nu kan de ikke undskylde sig længere med at de ikke har råd eller tid til at gå ud købe den - de kan nemlig også få den sendt:

http://www.bauhaus.dk/vvs/badevaerelse/armaturer/termostatarmatur-tmc-damixa.html

:)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
  • En fyr og en pige holder på en p-plads en sen aften.
    Drengen begynder at nusse pigens hår, men pigen stopper ham.

    Jeg ved godt jeg skulle have sagt det noget før, men jeg er faktisk luder og skal have 200 kr for sex
    Drengen betaler modvilligt.

    Efter sex og en smøg, sidder fyren bare og kigger ud af vinduet. Hvorfor kører vi ikke? Spørger pigen.
    Jeg ved godt jeg skulle have sagt det noget før, men jeg er faktisk taxichaufør og taxameteret står på 300.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En mand er i færd med at checke ind på et hotel i en mindre Jysk provinsby.
Mens han står og er i færd med at udfylde blanketten, kommer der en kvinde og stiller sig stille ved siden af ham.
Idet han er færdig og vil tage blanketten og give den til receptionisten, kommer han til at støde ind i kvindens venstre bryst med sin albue.
Han bliver naturligvis forskrækket, og udbryder: "Hvis Deres hjerte er lige så blødt som Deres bryst, vil De sikkert kunne tilgive mig"
Hvortil hun straks svarer: "Ja, og hvis Deres lem er lige så hårdt som deres albue, så bor JEG PÅ VÆRELSE 222

Del dette indlæg


Link til indlæg

2 piger står og praler med deres mor.

pige 1: min mor kan have et helt æble inde i munden.

pige 2: som om det var noget, min mor kan have en hel natbordslampe inde i munden.

pige 1: det tror jeg ikke på, er det noget du har set?

pige 2: nej men forleden aften stod jeg udenfor mine forældres soveværelse og da hørte jeg mor sige: Peter, slukker du lampen så tager jeg den i munden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...