Hop til indhold
Mureren3

Det stopper aldrig

Recommended Posts

Mureren3 skrev, for 6 timer siden:

Hvis i nu holder den i ro når i kommer ud til steder med fake billeder og kører igen ,er der måske en chance for vi langsomt kan få ryddet op

Nok svært hvis hun ligner, møder en med et lækkert smil - og med de priser tager jeg gerne en hel time :-D

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Nok svært hvis hun ligner, møder en med et lækkert smil - og med de priser tager jeg gerne en hel time :-D

Så gør mig den tjeneste , 

ikk at spørge om hende her og hende her , og alle mulige , for det er jo åbenbart ligemeget ,

et hul og de ligner , hvor herrer bevares 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97

kan sgu ikke forstå hvorfor nogen har behov for at stjæles andres billeder..

de ved jo at man finder ud af hvordan ser ud irl når man dukker op til et møde og de er måske også sikker på at folk smutter igen når de indser sandheden..

;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mureren3 skrev, for 9 timer siden:

Så gør mig den tjeneste , 

ikk at spørge om hende her og hende her , og alle mulige , for det er jo åbenbart ligemeget ,

et hul og de ligner , hvor herrer bevares 

Nu er det sjældent jeg spørger om en pige, da jeg som regel først forsøger at søge på hende, stedet eller adressen herinde for at se, hvilke oplevelser man normalt kan forvente - og man skal jo heller ikke gøre alt for mange opmærksom på en god steg, da man så risikerer at hun hele tiden er optaget og sætter sine priser op ;-)

Jeg har efterhånden lært at pigernes billeder skal man ikke regne så meget med - heller ikke dem der virkelig er af pigen selv, da de kan for 20 år og kilo siden - istedet har jeg altid en back-up plan, hvis pigen slet ikke svarer til mine forventninger eller ligner en person jeg kunne tænke mig at have sex med.

Men virker pigen ellers til at have ben i næsen og ikke straks smider en ud igen fordi man påpeger at billeder og beskrivelse ikke passer - så man lige får tid til at lære hende lidt mere at kende og hun ellers ikke er helt ueffen - så har jeg da flere gange haft særdeles udmærkede oplevelser med sådanne piger ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...