Hop til indhold
Gæst

Vækker mindelser om Nazi-lejre!

Recommended Posts

Tja når personen så sent som i 2014 er dømt for vold mod børn på et bosted (som man vel kan formode at han var ansat i en betroet stilling til at tage sig af) så viser det jo bare endnu engang konsekvenserne af et restsamfund der "straffer" alt, alt for mildt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
stp skrev, for 16 minutter siden:

nej giv lejrchefen en medalje og sendt så pakket hjem hvor de kom fra

Det var da en dum kommentar at komme med. 

Velkommen i bodegaen. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 1 minut siden:

Det var da en dum kommentar at komme med. 

Velkommen i bodegaen. 

hvorfor det?

de kræver og kræver jo kun,

de er ikke spor taknemlige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
stp skrev, for 3 minutter siden:

hvorfor det?

De fortjener da at få en anstændig behandling imens de opholder sig her. 

Jeg synes det er tankevækkende at man ansætter en tidligere voldsdømt til at være lejr-chef. Det tyder på, at der er nogle i ledelsen i Langeland kommune, der ikke har gjort deres arbejde ordentligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 2 minutter siden:

De fortjener da at få en anstændig behandling imens de opholder sig her. 

Jeg synes det er tankevækkende at man ansætter en tidligere voldsdømt til at være lejr-chef. Det tyder på, at der er nogle i ledelsen i Langeland kommune, der ikke har gjort deres arbejde ordentligt. 

han har sparet samfundet for mange politi timer med det han har gjordt, lad os få ansat nogle flere af dem

de fleste af dem i næsved er fra marokko, ikke vor herres bedste børn

du er sku for blød i hatten

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
stp skrev, for 1 time siden:

Kender du da hver eneste af dem personlig?

stp skrev, 1 time siden:

du er sku for blød i hatten

Ja det er han, men det har dog ikke noget med offentlige ansatte voldsmænd og flygtninge at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtj skrev, for 2 minutter siden:

Kender du da hver eneste af dem personlig?

Ja det er han, men det har dog ikke noget med offentlige ansatte voldsmænd og flygtninge at gøre.

Er du ikke én af dem, der altid fremfører, at man er uskyldig, indtil andet er bevist og domsfældelse foretaget, eller gælder det kun for nogle?

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 1 minut siden:

Er du ikke én af dem, der altid fremfører, at man er uskyldig, indtil andet er bevist og domsfældelse foretaget,

Næ, jeg har da aldrig talt om lov og orden Onslow.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 7 minutter siden:

Er du ikke én af dem, der altid fremfører, at man er uskyldig, indtil andet er bevist og domsfældelse foretaget, eller gælder det kun for nogle?

Han er tidligere dømt for vold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med den behandling de har udsat kristne og yazidier for i deres lande, så er det ikke ligefrem påkrævet at rulle den røde løber ud foran dem. 

Derudover har vi set opførsel fra flere af disse såkaldte "flygtninge", der absolut ikke underbygger deres påstande om at være forfulgte uskyldigheder. Umiddelbart syntes jeg forslaget om at afvise dem ved grænsen til Tyskland, er det bedste jeg endnu har hørt. Hvis man er i  et sikkert land som fx Tyskland, Tyrkiet eller Kroatien og ikke søger asyl, så er man ikke længere flygtning, men blot en illegal og særdeles uønsket immigrant. Vi har ikke brug for disse asyl-shoppere og skylder dem absolut ingenting. Man skal ihvertfald være både super naiv og håbløst uvidende, hvis man tror at de ville tilbyde megen beskyttelse til os "vantro" danskere, hvis vi søgte om asyl i deres land. 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
MZ123 skrev, for 13 minutter siden:

Med den behandling de har udsat kristne og yazidier for i deres lande, så er det ikke ligefrem påkrævet at rulle den røde løber ud foran dem. 

Derudover har vi set opførsel fra flere af disse såkaldte "flygtninge", der absolut ikke underbygger deres påstande om at være forfulgte uskyldigheder. Umiddelbart syntes jeg forslaget om at afvise dem ved grænsen til Tyskland, er det bedste jeg endnu har hørt. Hvis man er i  et sikkert land som fx Tyskland, Tyrkiet eller Kroatien og ikke søger asyl, så er man ikke længere flygtning, men blot en illegal og særdeles uønsket immigrant. Vi har ikke brug for disse asyl-shoppere og skylder dem absolut ingenting. Man skal ihvertfald være både super naiv og håbløst uvidende, hvis man tror at de ville tilbyde megen beskyttelse til os "vantro" danskere, hvis vi søgte om asyl i deres land. 

Skulle det retfærdiggøre overgreb på dem, der kommer til Danmark?

Del dette indlæg

Link til indlæg
News skrev, for 19 minutter siden:

Skulle det retfærdiggøre overgreb på dem, der kommer til Danmark?

Er der nogen der er dømt for "overgreb"? Eller kunne det tænkes at handle om ENDNU en ballademager, der er utilfreds med maden eller noget andet nonsens. Derudover kan vi med 100 procents sikkerhed undgå overgreb, ved ganske enkelt ikke at tillade dem at indrejse.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
MZ123 skrev, for 4 minutter siden:

Er der nogen der er dømt for "overgreb"? Eller kunne det tænkes at handle om ENDNU en ballademager, der er utilfreds med maden eller noget andet nonsens. Derudover kan vi med 100 procents sikkerhed undgå overgreb, ved ganske enkelt ikke at tillade dem at indrejse.

Ja forstanderen er tidligere dømt for vold. Og skulle ikke have været ansat, hvis man havde ulejliget sig med at kontrollere hans straffeattest.

Del dette indlæg

Link til indlæg
News skrev, for 4 minutter siden:

Ja forstanderen er tidligere dømt for vold. Og skulle ikke have været ansat, hvis man havde ulejliget sig med at kontrollere hans straffeattest.

En eller anden gammel sag, har ingen betydning for det faktum, at han ikke er dømt for noget som helst i forbindelse med sit virke i "flygtninge" lejren. Derudover er det ikke rimeligt at forvente, at man kan opretholde det nødvendige niveau af disciplin, uden klart at demonstrere at hærværk og anden asocial adfærd har konsekvenser. Tænk blot på hvad disse såkaldte "flygtninge" foretager sig i de andre lejre? Der er mange eksempler på kriminalitet og forfølgelse af fx kristne minoriteter, når disse illegale grænseoverløbere får lov til at udfolde sig frit. Artiklen nævner desuden, at flere af dem igen er udrejst. Det er naturligvis super glædeligt. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
MZ123 skrev, for 7 timer siden:

En eller anden gammel sag, har ingen betydning for det faktum, at han ikke er dømt for noget som helst i forbindelse med sit virke i "flygtninge" lejren. Derudover er det ikke rimeligt at forvente, at man kan opretholde det nødvendige niveau af disciplin, uden klart at demonstrere at hærværk og anden asocial adfærd har konsekvenser. Tænk blot på hvad disse såkaldte "flygtninge" foretager sig i de andre lejre? Der er mange eksempler på kriminalitet og forfølgelse af fx kristne minoriteter, når disse illegale grænseoverløbere får lov til at udfolde sig frit. Artiklen nævner desuden, at flere af dem igen er udrejst. Det er naturligvis super glædeligt. 

Når nu du skriver at forstanderen ikke er dømt (endnu), hvad så med de flygtninge forstanderen har haft fat i og som du omtaler, der skulle have lavet hærværk og udvist anden asocial adfærd? Er de dømt?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
MZ123 skrev, for 8 timer siden:

Lige som man tror at denne tråd har ramt et lavpunkt - og et ualmindeligt lavt et af slagsen - bliver man sat på plads; og gjort klogere.........

Det er jo netop den behandling de flygter fra.... det er ikke dem der usætter andre for den behandling!!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtj skrev, for 10 timer siden:

Næ, jeg har da aldrig talt om lov og orden Onslow.

Sorry, jeg læste åbenbart det, jeg ville læse og ikke det, der stod. BEKLAGER!

Jeg fik den opfattelse, at du forlods som så mange andre allerede havde dømt forstanderen uden at kende historien, og det undrede mig, når det kom fra dig! Igen beklager jeg.

Det må være skuffelsen over 3-2 nederlaget, der har påvirket mig! :D:D:D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MZ123 skrev, for 9 timer siden:

Med hvilken baggrund antager du at de flygtninge der er i Danmark er de samme som har forfulgt kristne og yazidier? 

MZ123 skrev, for 9 timer siden:

Derudover har vi set opførsel fra flere af disse såkaldte "flygtninge", der absolut ikke underbygger deres påstande om at være forfulgte uskyldigheder.

Fordi "flere" af flygtningene har opført sig dårligt kan det da ikke retfærdiggøre at skære alle over en kam, vel?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 33 minutter siden:

Lige som man tror at denne tråd har ramt et lavpunkt - og et ualmindeligt lavt et af slagsen - bliver man sat på plads; og gjort klogere.........

Det er jo netop den behandling de flygter fra.... det er ikke dem der usætter andre for den behandling!!

Du er helt åbenlyst ikke bare naiv, men også døv, blind og faktaresistent.

Der er mange eksempler på, at disse så fredshungrende langvejsasylanter chikanerer og voldeligt overfalder kristne på asylcentrene, spørg blot præsten på Langeland, de må huse de bortjagede i præstegården.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, Lige nu:

Du er helt åbenlyst ikke bare naiv, men også døv, blind og faktaresistent.

Der er mange eksempler på, at disse så fredshungrende langvejsasylanter chikanerer og voldeligt overfalder kristne på asylcentrene, spørg blot præsten på Langeland, de må huse de bortjagede i præstegården.

Der er eksempler på at NOGEN asylansøgere chikanerer og overfalder kristne på asylcentrene, ikke at "asylansøgere" har gjort det, vel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, Lige nu:

Der er eksempler på at NOGEN asylansøgere chikanerer og overfalder kristne på asylcentrene, ikke at "asylansøgere" har gjort det, vel?

Hvornår er nok nok for dig?

Og nej, jeg dømmer ikke alle over én kam, men da jeg bor mindre end 500 meter fra et asylcenter, får jeg uvilkårligt et indblik i, hvad disse unge mænd efterlader sig i bybilledet.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 11 minutter siden:

Hvornår er nok nok for dig?

Og nej, jeg dømmer ikke alle over én kam, men da jeg bor mindre end 500 meter fra et asylcenter, får jeg uvilkårligt et indblik i, hvad disse unge mænd efterlader sig i bybilledet.

Jeg er ikke i tvivl om at der blandt asylansøgerne der er i Danmark er brådne kar, en del der slet ikke er berettiget til asyl og nogle der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt. Men der er også RIGTIG mange der er reelt forfulgt, som opfører sig ordentligt og som ikke har noget andet ønske end at blive fredelige hårdtarbejdende, skattebetalende borgere i Danmark. Alle de mennesker bliver stemplet af dine ustandselige udfald mod flygtninge generelt, som er det rene gift for en succesfuld integration. Personer der bruger anseelige kræfter på at dæmonisere flygtninge og muslimer er præcis lige så skadleige for sammenhængskraften og integrationen i Danmark som imamerne i Grinhøjmoskeen er det. Imamerne forsøger med næb og kløer at holde muslimer i parallelsamfund, personer der dæmoniserer muslimer forsøger at skubbe dem ud af samfundet og over i de parallelsamfund som imamerne drømmer om.

Jeg ved godt hvorfor imamerne gør det, men jeg har sværere ved at forstå hvilken interesse visse etniske danskere har i det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu