Hop til indhold

Findes der ikke nogle piger på østfyn

Featured Replies

Skrevet

Hejsa 
har længe gået rundt og tænkt på er der virkelig ikke nogle piger på østfyn?? håber nogle kender en, så må i meget gerne skrive tilbage her 

Skrevet

Jo. Jeg var i Nyborg i sidste uge. Der så jeg op til flere piger.:-D;-) Der er også nogle stykker i Kerteminde, har jeg hørt.

Skrevet
flensborgeren skrev, for 3 minutter siden:

Jo. Jeg var i Nyborg i sidste uge. Der så jeg op til flere piger.:-D;-) Der er også nogle stykker i Kerteminde, har jeg hørt.

Jeg kender faktisk også en 4-5 stk fra Østfyn. Hvis vi samler sammen tror jeg vi kan finde flere tusinde frem. 

Skrevet

I er sgu sjove :) 

Smukke Isabel besøger nogle gange Nyborg, men det er vist noget tid siden. Jeg har i hvert fald ikke set andre annoncere fra Nyborg i lang tid...

Skrevet

Hejsa.

Næ, sjovt\mærkeligt nok er Nyborg et temmelig dødt sted, hvad angår glædespiger\massage steder.

Det er da ellers et sted med plads til forbedringer hvis nogen skulle få lyst til at slå et nyt sted op .

VH 

Skrevet

Sådan var det længe i Svendborg, men nu er der da kommet godt gang i den her.... Med meget forskellige piger så der er lidt for enhver smag....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.