Hop til indhold
Onslow

Har svært ved at undertrykke

Recommended Posts

bare en lille smule skadefryd.

http://ekstrabladet.dk/112/200-unge-i-clinch-med-politiet-flere-anholdte/6081723

Speltmødrene fik sikkert skyr'en galt i halsen, for det havde de nok aldrig set komme.

http://ekstrabladet.dk/112/vidne-til-masse-uro-skraemte-boernefamilier-flygtede-derfra/6081757

Ændrer det så noget?
Nok næppe, for det er jo tonen i debatten og den manglende inklusion, der skaber disse fantastiske unge mennesker.

Hør, der må afsættes flere penge til integration, dialogbænke og lignende, så skal det nok blive godt alt sammen!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sørgeligt at racistisk politi ikke kan lade de kulturelle berigere være i fred, så ville der slet ikke være noget problem. Nedlæg politiet!!!!!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt jeg ikke ejer fast ejendom i det område.

Det er attraktivt nu, men det bliver det nok ikke ved med at være, hvis dette fortsætter og bliver værre.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

der er sgu ikke noget område som de vil lade være i fred .. måske udkants danmark bliver et frirum uden kulturberigere. måske man skulle investere i ejendom der. 

hvornår fatter politikere at de har ødelagt landet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

De udvidede "ghettoområder" rammer hårdt.

Som de beretter i artiklen er det gået stærkt nedad bakke relativ hurtig. Det kommer til at have indflydelse på boligpriserne i området! og kan blive ganske markant, for ingen vil bo i sådanne problemområder.

Og det stopper jo ikke ved boligpriserne. Som de nævner i artiklen tør flere ikke sende deres børn selv ud. Med andre ord er man nærmest blevet fængslet i sit eget Land.

Bo for tæt på de udvidende ghettoområder er på mange måder skidt. Skolerne bliver hårdt belastede.. har man ikke råd eller er der ikke plads på private skoler er man ilde stedt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 18 timer siden:

Godt jeg ikke ejer fast ejendom i det område.

Det er attraktivt nu, men det bliver det nok ikke ved med at være, hvis dette fortsætter og bliver værre.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Mon dog ikke at du trods alt ville takke ja til en fed ejerlejlighed i det område hvis det kunne lade sig gøre? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 10 timer siden:

De udvidede "ghettoområder" rammer hårdt.

Som de beretter i artiklen er det gået stærkt nedad bakke relativ hurtig. Det kommer til at have indflydelse på boligpriserne i området! og kan blive ganske markant, for ingen vil bo i sådanne problemområder.

Og det stopper jo ikke ved boligpriserne. Som de nævner i artiklen tør flere ikke sende deres børn selv ud. Med andre ord er man nærmest blevet fængslet i sit eget Land.

Bo for tæt på de udvidende ghettoområder er på mange måder skidt. Skolerne bliver hårdt belastede.. har man ikke råd eller er der ikke plads på private skoler er man ilde stedt. 

Nu er det jo sådan, at beboerne i det område ligesom i resten af røvstaden har stemt sig til den situation, så det er med slet skjult fryd, hvis jeg kommer til at læse om faldende boligpriser der. :) 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 1 minut siden:

Nu er det jo sådan, at beboerne i det område ligesom i resten af røvstaden har stemt sig til den situation, så det er med slet skjult fryd, hvis jeg kommer til at læse om faldende boligpriser der. :) 

Der vil være med stor interesse hvis jeg så lavere boligpriser der, der er nogen ret fede lejligheder på Islands Brygge :)

Afgjort ikke noget dårligt sted at spendere sit otium om 15-20 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 21 minutter siden:

Afgjort ikke noget dårligt sted at spendere sit otium om 15-20 år

Du bliver klogere længe inden da! :) 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja vi burde fordele flygtninge og indvandre efter stemmetal og fordeling ved folketingsvalg, der hvor SF og Radikal og Enhedlisten scorer højt, kan vi flytte de fremmede hen...

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Godmodigheden er jo ikke større end hvis der kun er 5 etniske Danskere og 20 invandrerbørn i en klasse, så har man travlt med at få rykket sit barn til anden skole uanset hvilken fløj man tilhører.  

Vi flygter alle fra problemerne... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, 1 time siden:

Godmodigheden er jo ikke større end hvis der kun er 5 etniske Danskere og 20 invandrerbørn i en klasse, så har man travlt med at få rykket sit barn til anden skole uanset hvilken fløj man tilhører.  

Vi flygter alle fra problemerne...   - ja, og det særligt når PROBLEMERNE bliver for store/uoverskuelige - så er "at forflytte sig", det mest fornuftige, ellers kan man ende op med at bruge en masse kræfter, og alligevel ende ud i en skuffelse. Jeg forstår da godt de forældre der flytter deres børn pga et overtal af indvandrer børn, - der er risiko for at de "overtager" hele klassen, og så er det danskheden i alvorlig fare for at blive trådt under fode!!!

Desværre har jeg ikke børn - men havde jeg, - blev det en privatskole 

Redigeret af Nyder livet
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, den 15/5/2016 at 10:29:

Du bliver klogere længe inden da! :) 

Nu har jeg jo prøvet at bo i områder med mange indvandrere i mange år, så det skræmmer mig ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 15/5/2016 at 14:30:

Ja vi burde fordele flygtninge og indvandre efter stemmetal og fordeling ved folketingsvalg, der hvor SF og Radikal og Enhedlisten scorer højt, kan vi flytte de fremmede hen...

Var det egentlig ikke meget i den retning at det fordelte sig ved sidste valg? Masser af indvandrer/muslimfjendske DF stemmer i de områder af landet hvor der er få indvandrere og muslimer, og SF/EL stemmer der hvor folk rent faktisk kender indvandrere og muslimer fra deres dagligdag?

Del dette indlæg

Link til indlæg

I denne optik, ja, men i de områder er der mege beton byggeri, og der blev i 90 erne proppet med "nydansker" i den fra at blandt andet Ishøjs borgmester var meget tydelig med sin utilfredshed, 25 år senere står skrigeskinken MF og siger ja " vi skulle have lytte mere til Vestegnen borgmestrene" Siden er ghettoiseringen tydeliggjort alle problemer, så nu skal alle de fremmede til villaområder særligt i Nordsjællands østlige del, Midtsjælland omkring Roskilde, Hasseriis ved Ålborg, Skærå ved Århus og Silkeborg. I København indre Østerbro, Vesterbro, hele indre by, og omegenskommerne er Gentofte den eneste der skal fyldes med flygtninge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, 1 time siden:

Var det egentlig ikke meget i den retning at det fordelte sig ved sidste valg? Masser af indvandrer/muslimfjendske DF stemmer i de områder af landet hvor der er få indvandrere og muslimer, og SF/EL stemmer der hvor folk rent faktisk kender indvandrere og muslimer fra deres dagligdag?

Igen røber du, at du næppe aner, hvad du snakker om.

Her i min by har vi hele 2 flygtningecentre med alt, hvad det medfører.

Og det sidste er ikke umiddelbart en positiv oplevelse!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 7 timer siden:

Skelner du slet ikke mellem flygtninge og indvandrere? Er det med vilje at du fuldstændig ignorerer at jeg skriver om indvandrere og muslimer (og IKKE flygtninge specifikt) i det indlæg som du bruger til at konkludere at jeg ikke aner hvad jeg snakker om. Må jeg foreslå at du liiiige tager og LÆSER indlægget inden du begynder at udbrede dig om hvad jeg ved og ikke ved noget om? 

Jeg er godt klar over at der i de sidste par år har været en større eksponering overfor flygtninge rundt om i landet, men vi bliver vel ikke uenige om at koncentrationen af indvandrere er størst i og omkring de store byer? Hvilket pudsigt nok IKKE er de steder hvor indvandrer- og muslim-fjendske DF får de fleste af deres stemmer fra.

Redigeret af Bear

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 7 timer siden:

I denne optik, ja, men i de områder er der mege beton byggeri, og der blev i 90 erne proppet med "nydansker" i den fra at blandt andet Ishøjs borgmester var meget tydelig med sin utilfredshed, 25 år senere står skrigeskinken MF og siger ja " vi skulle have lytte mere til Vestegnen borgmestrene" Siden er ghettoiseringen tydeliggjort alle problemer, så nu skal alle de fremmede til villaområder særligt i Nordsjællands østlige del, Midtsjælland omkring Roskilde, Hasseriis ved Ålborg, Skærå ved Århus og Silkeborg. I København indre Østerbro, Vesterbro, hele indre by, og omegenskommerne er Gentofte den eneste der skal fyldes med flygtninge.

Jeg forstår helt ærligt ikke hvad du forsøger at sige med dette indlæg?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, den ‎16‎-‎05‎-‎2016 at 19:12:

uha uha....har I skulle tage imod flygtninge?

Er det første gang i 100 år?

Prøv at komme ud af  dit 'frilandsmuseum' og tag et tog (hvis de kører) til forstæderne til Kbh....

Tag en tudekiks undervejs!

Del dette indlæg

Link til indlæg
McQueen skrev, for 2 minutter siden:

uha uha....har I skulle tage imod flygtninge?

Er det første gang i 100 år?

Prøv at komme ud af  dit 'frilandsmuseum' og tag et tog (hvis de kører) til forstæderne til Kbh....

Tag en tudekiks undervejs!

Her i byen skal vi heldigvis ikke trækkes med DSB, så det går ikke. :D

Og KBH med diverse forstæder er ikke noget, jeg har ret megen fornøjelse af, men det er jer tosser, der ønsker multikulti hottentot samfundet, så det må I gerne beholde, å nej, KBH har i mange år jo ikke fået "tildelt" flygtninge, dem må vi tumle med her i vandkanten, så spil du bare frelst som sædvanligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 13 minutter siden:

Og KBH med diverse forstæder er ikke noget, jeg har ret megen fornøjelse af, men det er jer tosser, der ønsker multikulti hottentot samfundet, så det må I gerne beholde, å nej, KBH har i mange år jo ikke fået "tildelt" flygtninge, dem må vi tumle med her i vandkanten, så spil du bare frelst som sædvanligt.

Uden Kbh. havde din skatteprocent været 4-5 point højere, kammerat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, den 19/5/2016 at 11:12:

Jeg bor i Nordsjælland og du kan vel ikke benægte at Nordsjælland har deres del af asylansøgerne? 

Det var sgu ret sigende at de områder med størst DF tilslutning ved valget i høj grad var de områder hvor der er færrest flygtninge og indvandrere. Nørrebro er faktisk et ret fedt sted, på ingen måde den "shariabefængte, bandefyldte krigszone" som det ind imellem nærmest bliver fremstillet som. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu