Hop til indhold
m40

Bilsex københavn området

Recommended Posts

Hej

Er der nogle gode steder til bilsex i københavnområdet.

Meg gode menes diskrete steder hvor man kan hygge sig  uden at blive generet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm.

Amager Strandpark eller Bellevue Strand?

I kan jo sætte solsærme i forrunden og på siderunden, så folk ikke kan se hvad der foregår.

At bilen så måske gynger, krænger lidt er vidst svært at gøre noget ved..

En holdeplads i udkanten af et skovområde nord for Kbh. kunne måske også være en idé?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der går et rygte om at Albertsnogenlunde kommune har indrettet særlige sex-rastepladser i nærheden af Vridsløselille Statsfængsel.  Men jeg har ikke kunnet verificere det.

Nu synes jeg også at sex i en bil er rigtig ubekvemt, medmindre man kører en kassevogn eller en limousine.

Del dette indlæg

Link til indlæg

P-pladsen ved Brøndby Strand - den fjerneste (ikke asfalterede) del. Nok bedst efter mørkets frembrud. Muligvis også andre steder i Køge Bugt Strandpark.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg plejer at holde ude i nød sporret på motorvejen, der bliver man ikke forstyrret også om på bagsædet... Men har også ret tonede ruder i min bil.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
OleV skrev, for 2 timer siden:

Jeg plejer at holde ude i nød sporret på motorvejen, der bliver man ikke forstyrret også om på bagsædet... Men har også ret tonede ruder i min bil.. 

Jeg håber saftsusme at det er en joke!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det afhænger selvfølgelig af tidspunktet... Hvis det først er kl 22-23 agtigt er det bare at kører ud i syd havnen, evt. Lidt længere ude af den vej ved gds værkstedet... Men er det kl 19 er det motorvejen... 

Har prøvet at holde på en rasteplads hvor der blev banket på vinduet... Det bare ikk optimalt...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...