m40 5 Skrevet 14. Maj, 2016 Hej Er der nogle gode steder til bilsex i københavnområdet. Meg gode menes diskrete steder hvor man kan hygge sig uden at blive generet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 14. Maj, 2016 Hmm. Amager Strandpark eller Bellevue Strand? I kan jo sætte solsærme i forrunden og på siderunden, så folk ikke kan se hvad der foregår. At bilen så måske gynger, krænger lidt er vidst svært at gøre noget ved.. En holdeplads i udkanten af et skovområde nord for Kbh. kunne måske også være en idé? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 14. Maj, 2016 Der går et rygte om at Albertsnogenlunde kommune har indrettet særlige sex-rastepladser i nærheden af Vridsløselille Statsfængsel. Men jeg har ikke kunnet verificere det. Nu synes jeg også at sex i en bil er rigtig ubekvemt, medmindre man kører en kassevogn eller en limousine. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 14. Maj, 2016 P-pladsen ved Brøndby Strand - den fjerneste (ikke asfalterede) del. Nok bedst efter mørkets frembrud. Muligvis også andre steder i Køge Bugt Strandpark. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 273 Skrevet 15. Maj, 2016 Jeg plejer at holde ude i nød sporret på motorvejen, der bliver man ikke forstyrret også om på bagsædet... Men har også ret tonede ruder i min bil.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 15. Maj, 2016 OleV skrev, for 2 timer siden: Jeg plejer at holde ude i nød sporret på motorvejen, der bliver man ikke forstyrret også om på bagsædet... Men har også ret tonede ruder i min bil.. Jeg håber saftsusme at det er en joke! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 273 Skrevet 15. Maj, 2016 Niks.... Det har da virket fint de sidste 5-6 år minimum engang pr. måned.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 273 Skrevet 16. Maj, 2016 Det afhænger selvfølgelig af tidspunktet... Hvis det først er kl 22-23 agtigt er det bare at kører ud i syd havnen, evt. Lidt længere ude af den vej ved gds værkstedet... Men er det kl 19 er det motorvejen... Har prøvet at holde på en rasteplads hvor der blev banket på vinduet... Det bare ikk optimalt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg