Hop til indhold
skivemd

En fortrudt afgang i midtjylland.

Recommended Posts

Lad mig starte med at sige at jeg fik hvad jeg betalte for. Sæd afgang og jeg er bestemt ikke lysten mere. Jeg er ikke blevet snydt.. Men jeg føler mig lidt sådan.

Jeg havde brugt 3 timer på at søge og læse anmeldelser efter den helt rigtige. Jeg mødtes med Sandy. Og hun var ikke helt hvad jeg havde forventet. 

https://annoncelight.dk/showad/206317

Vi havde en fin dialog inden vores møde på en rasteplads uden for Skive. Både pris og ydelser blev aftalt. Jeg ville gerne bare have et blow uden kondom. Men måtte købe 30 min til 1200 kr. Fair nok.

Jeg ankommer til pladsen hvor Sandy og chaufføren venter. Hun stiger ud af bilen og uden at fornærme nogen, Sandy er ikke længere 29 år.. Hun er noget ældre end det. Hun vejer heller ikke 75+÷, hun er lidt mere frodig end det. 

Vi går ind på et handicap wc. Jeg tænkte vi lige kunne udveksle et dav, kram, navn? Men nej, økonomi og så fik Sandy ellers pakket gaverne ud....

Altså intet ondt ment, men hun var aaalt for fordig for mig. En for mig at se meget stor mave og en sæt store bryster.. For at sige det pænt så er hendes to billeder i profilen ikke helt up to date, ellers er vinklen rigtig god. 

Hun havde desuden sat sig for at få mig afsluttet hurtigst muligt. Det lykkedes efter en måske 5 min? 

Vi aftalte lige inden jeg sprang, at endnu en udløsning ville koste 300 kr. (normal 800 kr)

Men jeg skulle skynde mig, for hun havde en anden kunde som ventede.... øhh wtf? Det ødelagde så den sidste lyst, der var tilbage i min krop. Hun begyndte at sutte, men jeg stoppede hende efter 20 sek. Ville bare videre.. 

De sidste 300 kr spurgte jeg efter, jeg havde jo reelt ikke fået noget for pengene. Og tiden sagde 6-7 min ud af de 30 min jeg havde betalt for..Jeg rystede lidt på hovedet og gik min vej. 

 

Jeg kan anbefale Sandy, hvis man vil have en Quicky her og nu. Og selvfølgelig er til en frodig blød dame. 

Men hvis man vil have en omgang hvor det ikke absolut skal overstås hurtigst muligt. Så skal man ikke vælge Sandy.

De kan selvfølgelig også bare være mig, der er helt tosset. Men jeg syntes det som minimum er dårlig stil hun napper de sidste 300 uden at have gjort noget. Måske bare mig. 

Det blev til et pokkers langt indslag.. men syntes ikke det var en særlig god behandling og gentagelsesfaren er lig 0. Samlet pris 1500 kr og lysten til at prøve en dansk pige igen..

Har derimod bestilt tid ved vattana i morgen ;)

Ønsker alle en god pinse og weekend :)

Redigeret af skivemd
Manglende afslutning

Del dette indlæg


Link til indlæg
skivemd skrev, for 1 time siden:

Men jeg skulle skynde mig, for hun havde en anden kunde som ventede.... øhh wtf? Det ødelagde så den sidste lyst, der var tilbage i min krop. Hun begyndte at sutte, men jeg stoppede hende efter 20 sek. Ville bare videre.. 

Føler med dig - du er virkelig stødt ind i de hustlere, vi alle prøver at undgå, fordi de snyder med tiden og som der ikke kan advares nok imod - og jeg forstår slet ikke, at du prøver at anbefale hende på nogen måde.

Vær indstillet på at det ofte tager 3 gode oplevelser at fortrænge en dårlig, så jeg håber du virkelig får en på opleveren og god tid med vattana :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja - billederne på annoncen antyder ikke en kvinde som du beskriver - og helt overordnet, så er der for lidt seriøsitet omkring de fotos som der ligger på nogen af annoncerne, både med nogle som er adskillige år gamle, eller fotos som regulært ikke er af den kvinde som man møder - der må være for mange fyre der er for høflige til at sige fra når de kommer ud til en som indlysendes ikke matcher det der er vist og beskrevet i en annonce.

Prisen for et kort blow på en rasteplads hvor hun oven i køben jager med dig, fordi hun har en kunde der venter virker helt urimelig - i det hele taget så er det suveræn dårlig stil at jage på en fyr der har betalt for 30 minutter og får under det halve fordi hun har en kunde der venter - så må hun ganske enkelt lave bedre tid mellem kunderne.

Chancen for at jeg prøver hende  = "0"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er godt råd.

hvis billederne er taget "oppe fra" så er det for at skjule hvor store de egentlig er.

Bed om et helfigur billede taget i normal vinkel - for ja hun ser da lækker ud fra den vinkel

 

Redigeret af Dezmodevil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
skivemd skrev, den 13. maj 2016 at 23:15:

Lad mig starte med at sige at jeg fik hvad jeg betalte for. Sæd afgang og jeg er bestemt ikke lysten mere. Jeg er ikke blevet snydt.. Men jeg føler mig lidt sådan.

Jeg havde brugt 3 timer på at søge og læse anmeldelser efter den helt rigtige. Jeg mødtes med Sandy. Og hun var ikke helt hvad jeg havde forventet. 

https://annoncelight.dk/showad/206317

Vi havde en fin dialog inden vores møde på en rasteplads uden for Skive. Både pris og ydelser blev aftalt. Jeg ville gerne bare have et blow uden kondom. Men måtte købe 30 min til 1200 kr. Fair nok.

Jeg ankommer til pladsen hvor Sandy og chaufføren venter. Hun stiger ud af bilen og uden at fornærme nogen, Sandy er ikke længere 29 år.. Hun er noget ældre end det. Hun vejer heller ikke 75+÷, hun er lidt mere frodig end det. 

Vi går ind på et handicap wc. Jeg tænkte vi lige kunne udveksle et dav, kram, navn? Men nej, økonomi og så fik Sandy ellers pakket gaverne ud....

Altså intet ondt ment, men hun var aaalt for fordig for mig. En for mig at se meget stor mave og en sæt store bryster.. For at sige det pænt så er hendes to billeder i profilen ikke helt up to date, ellers er vinklen rigtig god. 

Hun havde desuden sat sig for at få mig afsluttet hurtigst muligt. Det lykkedes efter en måske 5 min? 

Vi aftalte lige inden jeg sprang, at endnu en udløsning ville koste 300 kr. (normal 800 kr)

Men jeg skulle skynde mig, for hun havde en anden kunde som ventede.... øhh wtf? Det ødelagde så den sidste lyst, der var tilbage i min krop. Hun begyndte at sutte, men jeg stoppede hende efter 20 sek. Ville bare videre.. 

De sidste 300 kr spurgte jeg efter, jeg havde jo reelt ikke fået noget for pengene. Og tiden sagde 6-7 min ud af de 30 min jeg havde betalt for..Jeg rystede lidt på hovedet og gik min vej. 

 

Jeg kan anbefale Sandy, hvis man vil have en Quicky her og nu. Og selvfølgelig er til en frodig blød dame. 

Men hvis man vil have en omgang hvor det ikke absolut skal overstås hurtigst muligt. Så skal man ikke vælge Sandy.

De kan selvfølgelig også bare være mig, der er helt tosset. Men jeg syntes det som minimum er dårlig stil hun napper de sidste 300 uden at have gjort noget. Måske bare mig. 

Det blev til et pokkers langt indslag.. men syntes ikke det var en særlig god behandling og gentagelsesfaren er lig 0. Samlet pris 1500 kr og lysten til at prøve en dansk pige igen..

Har derimod bestilt tid ved vattana i morgen ;)

Ønsker alle en god pinse og weekend :)

Ja der er dem det gør det kun for pengene og os som faktisk tænder på det vi laver og tager lidt kugler for at bevare respekten mellem m og GP

Redigeret af Sweety 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweety 3 skrev, 1 time siden:

Ja der er dem det gør det kun for pengene og os som faktisk tænder på det vi laver og tager lidt kugler for at bevare respekten mellem m og GP

Jeg er stadig semi forarget over de sidste 300 kr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 24 minutter siden:

Forstår ikke du skulle gi 300,- mere for endnu en udløsning, hvis der kun var gået  ca. 7 min ud af den halve time du havde betalt for ?????

Det er desværre kutyme hos mange - især østeropæiske piger, at selvom man har bestilt en ½ time, så mener de seancen er slut, såsnart manden har fået sin udløsning - så jo hurtigere de kan få manden til at komme, jo hurtigere kan de komme videre til næste kunde - men skivemand er jo virkelig blevet hustlet, da han med bukserne nede og tæt på udløsning, er blevet forledt til at tro at han ved at betale lidt mere, endelig ville få den fulde ½ time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 8 timer siden:

Forstår ikke du skulle gi 300,- mere for endnu en udløsning, hvis der kun var gået  ca. 7 min ud af den halve time du havde betalt for ?????

Første gang ved dansk pige. Så havde forventet noget helt andet. Men sådan er det :) Heldigvis fik jeg en super god oplevelse dagen efter :)

Dyr lektion, men er da blevet klogere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 10 timer siden:

Det er desværre kutyme hos mange - især østeropæiske piger, at selvom man har bestilt en ½ time, så mener de seancen er slut, såsnart manden har fået sin udløsning - så jo hurtigere de kan få manden til at komme, jo hurtigere kan de komme videre til næste kunde - men skivemand er jo virkelig blevet hustlet, da han med bukserne nede og tæt på udløsning, er blevet forledt til at tro at han ved at betale lidt mere, endelig ville få den fulde ½ time

Fair nok, hvis det står beskrevet i annoncen, men her måtte han jo betale for 30 min. og så er det vel lige så meget tiden og ikke ydelsen han har betalt for.
Kan heller ikke forstå man får vide man skal skynde sig  .. Hun modtager betaling for 30 min og tager yderligere 300,- for endnu en udløsning men har en anden kunde der står og venter?
Ja undskyld men så må man lade være med at tage flere kunder ind på samme tid.
Kan godt være jeg får på puklen af mine "kollegaer" nu, men nogen er sgu beregnende og ser det som en pengemaskine. :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
skivemd skrev, for 10 timer siden:

Første gang ved dansk pige. Så havde forventet noget helt andet.

Med den behandling er der Ikke noget at sige til at 30% af alle de mænd, der har besøgt en glædespige - kun gør det den ene gang.

skivemd skrev, for 10 timer siden:

Heldigvis fik jeg en super god oplevelse dagen efter

Godt at du havde penge på lommen til at gøre det og at sådan en narrefisse ikke tog alle dine surt optjente spareskillinger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Med den behandling er der Ikke noget at sige til at 30% af alle de mænd, der har besøgt en glædespige - kun gør det den ene gang.

Godt at du havde penge på lommen til at gøre det og at sådan en narrefisse ikke tog alle dine surt optjente spareskillinger :)

Nu skal der heller ikke koges mere suppe på den episode :)

Jeg gemmer næste oplevelse med en dansk pige. Der vil jeg være 100% på succes ;) Og så er vi tilbage til alle de dejlige anmeldelser :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...