Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa.

Er der nogle der har erfaringer med henholdsvis Tornemark og Lov (begge i nærheden af Næstved).
I Tornemark annoncerer Liderlige Vanessa https://annoncelight.dk/showad/205621

I Lov er der mange forskellige piger der annoncerer på flere sites, bl.a. https://annoncelight.dk/showad/207110 

Al viden er interessant :)

 

Venligst 

NT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har besøgt Lov pænt nyt hus, der var 2 piger hvor jeg kunne vælge de havde ellers oplyst der var 4, men de to var ude og handle " mon de havde været der"

Jeg gik med hende der lukkede op, kunne ikke genkende hende fra photo, men hun så godt ud høj slank ung blond.

 30min til 600kr. ikke noget ekstra ud over sut med kondom jeg ville heller ikke uden.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min første prioritet i dag var Lov - i forventning om at blot nogle af de voldsomt mange piger var til stedet og at nogle måske lidt lignede "godterne" på annoncerne.

Vinduerne stod åbne, så måske var det hot indendørs :-) Første banke på den eksponerede dør ud mod Hovedagen xx blev der ikke svaret på. Fandt dog nemt en bagdør modsat. Sørme heller ikke svar her. Måske var pigerne optaget og havde hænderne fulde - anyway - det blev ikke i dag, jeg fik stillet min nysgerrighed. Gik der fra med fyldt pung !

D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej deerhunter

Jeg ved ikke om du havde en aftale,men jeg blev bedt om at ringe ca. 10-15 min før ankomst og indgangen er den bagved der gik ca. 15-30sek fra at banke til man kunne høre stiletterne på vej mod døren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet Vanessa i Tornemark, en enkelt gang.
Var meget tilfreds med besøget og kemien var god, men blev lidt skuffet, da jeg så hende i virkeligheden, billederne lyver lidt, og jeg ville måske snarere beskrive hende som en XL kvinde i virkeligheden, men ellers et super fint besøg :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...