Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

For ikke ret lang tid siden der var en fra Aalborg SV, med navnet MissBehaven på AL
er der nogen, det har besøgt hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Husk at slå op i efterlysninger! 

Mødte hende faktisk i går, men ja hun har ikke været på annonceligt længe har nemlig holdt lidt øje, idet hun virkede meget tillokkende på mig. 

Så p.t. har hun ingen annonce, der kan linkes til. 

Forleden slog det mig lige, at jeg havde gemt hendes nummer fra sidst havde forsøgt at få fat i hende. Så jeg skrev og hun var sådan set frisk på at mødes til et blow, som jeg søgte, men hun skrev, at hun sjældent har mulighed for at tage imod besøg - nok derfor hun ikke så tit annoncerer. 

Jeg foreslog lidt forsigtig om hun var med på, at det kunne foregå på et toilet i et butikscenter eller lign. så, og det var hun frisk på en anden dag, så aftalte at jeg skulle vende tilbage senere på ugen. 

Det var så i går, og vi aftalte at mødes på et offentligt grønt område i Aalborg, hvor der var en toiletbygning. Vi havde aftalt et lille frækt rollespil som indledning, som jeg foreslog - vil ikke nærmere ind på dette - og vi sluttede så af inde på toilettet, hvor hun gav et rigtig godt blowjob uden gummi og med sprøjt ud over hendes bryster. 

Jeg blev meget positiv overrasket da jeg mødte hende. Hun er en flot rimelig slank kvinde i starten af 40'erne vil jeg skyde på. Hun har nogle store flotte ægte bryster, og så viste hun mig en glat mis da hun slikkede mig. Sidst, men ikke mindst, så har hun et rigtig frækt sind og er god til at snakke frækt, hvilket jeg er vild med. 

Vi har en aftale om, at vi skal ses igen, jeg skal bare lige finde på et nyt lille rollespil og et andet offentligt sted det kan foregå :-) 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det Thomas!

Jeg kunne ikke rigtigt finde hende under eroguide.dk det er vist ingen har skrev noget om hende. 

hvor kan jeg skaffe hendes nr henne? :) 
Vil gerne besøge hende engang næste uge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
dellasus skrev, for 7 timer siden:

Tak for det Thomas!

Jeg kunne ikke rigtigt finde hende under eroguide.dk det er vist ingen har skrev noget om hende. 

hvor kan jeg skaffe hendes nr henne? :) 
Vil gerne besøge hende engang næste uge. 

Jeg skriver en besked til hende, og spørger om jeg må give nummeret til dig. 

Hvis ja, så får du det i en privat besked. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
dellasus skrev, for 39 minutter siden:

lyder super, tak for det :-)

Du er lige blevet godkendt :-) 

Nummeret er på vej i din indbakke. Skriv meget gerne et par linjer om dit besøg.

Hyg dig 

Redigeret af Thomas Aalborg
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

For Sulen, hendes nummer Gad jeg også godt besøge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Thomas Aalborg skrev, den 13. maj 2016 at 20:24:

Husk at slå op i efterlysninger! 

Mødte hende faktisk i går, men ja hun har ikke været på annonceligt længe har nemlig holdt lidt øje, idet hun virkede meget tillokkende på mig. 

Så p.t. har hun ingen annonce, der kan linkes til. 

Forleden slog det mig lige, at jeg havde gemt hendes nummer fra sidst havde forsøgt at få fat i hende. Så jeg skrev og hun var sådan set frisk på at mødes til et blow, som jeg søgte, men hun skrev, at hun sjældent har mulighed for at tage imod besøg - nok derfor hun ikke så tit annoncerer. 

Jeg foreslog lidt forsigtig om hun var med på, at det kunne foregå på et toilet i et butikscenter eller lign. så, og det var hun frisk på en anden dag, så aftalte at jeg skulle vende tilbage senere på ugen. 

Det var så i går, og vi aftalte at mødes på et offentligt grønt område i Aalborg, hvor der var en toiletbygning. Vi havde aftalt et lille frækt rollespil som indledning, som jeg foreslog - vil ikke nærmere ind på dette - og vi sluttede så af inde på toilettet, hvor hun gav et rigtig godt blowjob uden gummi og med sprøjt ud over hendes bryster. 

Jeg blev meget positiv overrasket da jeg mødte hende. Hun er en flot rimelig slank kvinde i starten af 40'erne vil jeg skyde på. Hun har nogle store flotte ægte bryster, og så viste hun mig en glat mis da hun slikkede mig. Sidst, men ikke mindst, så har hun et rigtig frækt sind og er god til at snakke frækt, hvilket jeg er vild med. 

Vi har en aftale om, at vi skal ses igen, jeg skal bare lige finde på et nyt lille rollespil og et andet offentligt sted det kan foregå :-) 

Må man spørge hvad det kostede?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Stupido skrev, for 3 timer siden:

Må man spørge hvad det kostede?

Hun er en af de fantastiske "fritids" GP'er, der tager penge for ydelsen og ikke så meget for tiden. 

Tror selv hun tænder vildt meget på det her, og derfor har hun også særdeles rimelige priser. 

Som hun skrev til mig, så vil hun ikke køre byen rundt for et blowjob, men hun ville gerne tage ind til Kildeparken og lave lidt frækt rollespil og give fransk for 500,- 

Så det var en god pris. Jeg ville gerne have betalt mere for det, men for de 500,- får hun tilgengæld lov til at møde mig flere gange :-) Det er jeg ikke sikker på, hvis hun f.eks skulle have haft 800,- eller mere for det. 

Så på den måde er det jo en god fremgangsmåde, når nu hun gerne vil have faste kunder, som hun sagde. 

Jeg skal i hvert fald møde hende igen snart. 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Thomas Aalborg skrev, for 17 timer siden:

Hun er en af de fantastiske "fritids" GP'er, der tager penge for ydelsen og ikke så meget for tiden. 

Tror selv hun tænder vildt meget på det her, og derfor har hun også særdeles rimelige priser. 

Som hun skrev til mig, så vil hun ikke køre byen rundt for et blowjob, men hun ville gerne tage ind til Kildeparken og lave lidt frækt rollespil og give fransk for 500,- 

Så det var en god pris. Jeg ville gerne have betalt mere for det, men for de 500,- får hun tilgengæld lov til at møde mig flere gange :-) Det er jeg ikke sikker på, hvis hun f.eks skulle have haft 800,- eller mere for det. 

Så på den måde er det jo en god fremgangsmåde, når nu hun gerne vil have faste kunder, som hun sagde. 

Jeg skal i hvert fald møde hende igen snart. 

 

Gad nu også hodt have den ære at opleve sådan en oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey er der muligheden for at få hendes nr. Og hvilke kriterier skal man opfylde for at komme i kontakt med hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej! Er ny i dette forum men kunne bestemt også være interesseret i hendes nummer.. Hun lyder som en rigtig frækkert!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lækkert at høre at der er andre GP der tænder på det de gør. Hun lyder max nice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nollerjørgen

Det lyder da ikke dårligt.. Nogen der vil fortælle lidt om deres oplevelse.. Ville da også gerne møde hende..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tidligere skrevet en del med hende, men vi nåede aldrig og mødes, så hendes nummer er slettet.

Jeg vil meget gerne have det tilsendt hvis det er muligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også blive meget glad for nummeret på hende, da hun lyder lige noget for mig ;) 

Så på forhånd tak :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, den 15/5/2016 at 20:27:

Hun er en af de fantastiske "fritids" GP'er, der tager penge for ydelsen og ikke så meget for tiden. 

Tror selv hun tænder vildt meget på det her, og derfor har hun også særdeles rimelige priser. 

Som hun skrev til mig, så vil hun ikke køre byen rundt for et blowjob, men hun ville gerne tage ind til Kildeparken og lave lidt frækt rollespil og give fransk for 500,- 

Så det var en god pris. Jeg ville gerne have betalt mere for det, men for de 500,- får hun tilgengæld lov til at møde mig flere gange :-) Det er jeg ikke sikker på, hvis hun f.eks skulle have haft 800,- eller mere for det. 

Så på den måde er det jo en god fremgangsmåde, når nu hun gerne vil have faste kunder, som hun sagde. 

Jeg skal i hvert fald møde hende igen snart. 

 

Hej....

Er der nogen som besøgt MissBehaven for nyligt?

 

Mvh - Mick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...