Guest gppigen97 Skrevet 13. Maj, 2016 hey kære bruger på EG jeg er lidt nysgerrig ang hoteller og moteller hvis man nu gerne vil holde et gb sådan et sted.. har i kære medlemmer nogle gode steder man kan bruge et sted hvor det både er diskret men også være sikker på¨at man ikke bliver smidt ud knus gppigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 13. Maj, 2016 Hej Søde Jeg ville aldrig vælge et hotelværelse eller motel til et GB. Jeg er sikker på at nogen vil blive irriteret over larmen med mindre man er mega stille og så kunne du få problemer. Det bedste ville være et sommerhus Sådan et kan man sagtens leje for en weekend. Sommerkram fra Amilf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 13. Maj, 2016 Hej 97 Jeg var til gb på motel i tåstrup, vi var 8 det var fint, ingen probler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Maj, 2016 Ville klart også vælge et sommerhus eller en lejlighed. Der skal være godt med udenoms plads og sofaer, hvor dem, som ikke lige er på kan sidde og samle kræfter, få lidt forplejning, passende badefaciliteter osv. Ellers skal det da være luksus-modellen, hvor du lejer en suite. Men hoteller, som har det, vil nok ikke se med positive øjne på eventuelle støjgener. Har pt. min GB deput til gode, men det er planlagt, udbydes dog kun i en lukket kreds. Og det er arrangøren, som har oplyst ovenstående ang. pladsbehov. Og vedkommende er meget erfaren i denne sammenhæng. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg