Hop til indhold
Guest gppigen97

Hotel eller motel

Recommended Posts

Guest gppigen97

hey kære bruger på EG :wub:

jeg er lidt nysgerrig ang hoteller og moteller hvis man nu gerne vil holde et gb sådan et sted..

har i kære medlemmer nogle gode steder man kan bruge et sted hvor det både er diskret men også være sikker på¨at man ikke bliver smidt ud

 

knus gppigen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Søde:-)

Jeg ville aldrig vælge et hotelværelse eller motel til et GB. Jeg er sikker på at nogen vil blive irriteret over larmen med mindre man er mega stille og så kunne du få problemer. Det bedste ville være et sommerhus :-)

Sådan et kan man sagtens leje for en weekend.

Sommerkram fra

Amilf 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 97 Jeg var til gb på motel i tåstrup, vi var 8 det var fint, ingen probler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ville klart også vælge et sommerhus eller en lejlighed. Der skal være godt med udenoms plads og sofaer, hvor dem, som ikke lige er på kan sidde og samle kræfter, få lidt forplejning, passende badefaciliteter osv.

Ellers skal det da være luksus-modellen, hvor du lejer en suite. Men hoteller, som har det, vil nok ikke se med positive øjne på eventuelle støjgener.

Har pt. min GB deput til gode, men det er planlagt, udbydes dog kun i en lukket kreds. Og det er arrangøren, som har oplyst ovenstående ang. pladsbehov. Og vedkommende er meget erfaren i denne sammenhæng.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...