Hop til indhold

Gangbang med XL pige

Featured Replies

Skrevet

Dette er en tråd for at lodde interessen for et gangbang med en 27 årig XL pige fra Odense.

Jeg hører derfor gerne, om der I selv er interesseret og/eller om I generelt vurderer, at der er interesse for dette.

Hun er som nævnt en stor pige, nok lige over 100 kg., så der er selvfølgelig lidt at tage fat i, men ellers er hun en utrolig sød og fræk pige, der er vild med sex. Hun tænder meget på dominans og på at blive brugt hårdt. Sex vil være med kondom, men hun sutter selvfølgelig gerne uden og der må sprøjtes alle steder.

Jeg håber på mange svar :-)

Skrevet
  • Author

Tak for jeres svar. Havde håbet på lidt flere, så måske interessen ikke rigtig er tilstede. Ærgerligt

Skrevet

Jeg kan måske skaffe nogle ekstra fyre, men jeg har brug for at vide lidt mere om arrangementet.

Skrevet

Kunne godt være frisk alt efter pris og beliggende evt et billede af pigen

Skrevet
  • Author

Jeg vil selvfølgelig smide nogle billeder op, når vi finder dato og lokation, og kan lave en konkret annoncering.

Tak for de positive tilbagemeldinger 

• 2 weeks later...
Skrevet

Der er jo mange piger der tilbyder sig i vejleområdet og enkelte på Fyn. Så jeg vil foreslå det nordjyske/ århus hvis der skal være større tilslutning

Skrevet
  • Author

Lige nu er det hele lidt på stand-by, så jeg ved slet ikke, om det bliver til noget.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.