Fyn67 58 Skrevet 13. Maj, 2016 Dette er en tråd for at lodde interessen for et gangbang med en 27 årig XL pige fra Odense. Jeg hører derfor gerne, om der I selv er interesseret og/eller om I generelt vurderer, at der er interesse for dette. Hun er som nævnt en stor pige, nok lige over 100 kg., så der er selvfølgelig lidt at tage fat i, men ellers er hun en utrolig sød og fræk pige, der er vild med sex. Hun tænder meget på dominans og på at blive brugt hårdt. Sex vil være med kondom, men hun sutter selvfølgelig gerne uden og der må sprøjtes alle steder. Jeg håber på mange svar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Beaver 57 Skrevet 13. Maj, 2016 Jeg er muligvis interesseret i at deltage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyn67 58 Skrevet 17. Maj, 2016 Tak for jeres svar. Havde håbet på lidt flere, så måske interessen ikke rigtig er tilstede. Ærgerligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Beaver 57 Skrevet 17. Maj, 2016 Jeg kan måske skaffe nogle ekstra fyre, men jeg har brug for at vide lidt mere om arrangementet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 18. Maj, 2016 Er bestemt også interesseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elfyr 5 Skrevet 19. Maj, 2016 Kunne godt være frisk alt efter pris og beliggende evt et billede af pigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyn67 58 Skrevet 19. Maj, 2016 Jeg vil selvfølgelig smide nogle billeder op, når vi finder dato og lokation, og kan lave en konkret annoncering. Tak for de positive tilbagemeldinger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang lover 1 Skrevet 31. Maj, 2016 Jeg er frisk også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 1. Juni, 2016 Der er jo mange piger der tilbyder sig i vejleområdet og enkelte på Fyn. Så jeg vil foreslå det nordjyske/ århus hvis der skal være større tilslutning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyn67 58 Skrevet 1. Juni, 2016 Lige nu er det hele lidt på stand-by, så jeg ved slet ikke, om det bliver til noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg