Hop til indhold
Fyn67

Sugarbabes4u og Sg97 (Odense)

Recommended Posts

Jeg har selv besøgt Sugarbabes4u et par gange, hvor veninden også deltog. Hvorfor har du ikke ønsket, at veninden skulle være med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyn67 skrev, for 4 timer siden:

Jeg har selv besøgt Sugarbabes4u et par gange, hvor veninden også deltog. Hvorfor har du ikke ønsket, at veninden skulle være med?

Hvorfor spørger du om nogen har erfaring med dem når du selv har besøgt dem flere gange???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smooth skrev, den Tuesday, May 17, 2016 at 23:45:

Hvorfor spørger du om nogen har erfaring med dem når du selv har besøgt dem flere gange???

Det jeg egentlig mente var, om der var nogen, som havde erfaring med hende/dem nu - altså mødes med hende/dem.

Men det er et lidt misvisende ordvalg, kan jeg godt se nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Fyn67 skrev, den ‎17‎-‎05‎-‎2016 at 19:12:

Jeg har selv besøgt Sugarbabes4u et par gange, hvor veninden også deltog. Hvorfor har du ikke ønsket, at veninden skulle være med?

Hvad gav du pigerne til gengæld for 3 kanten ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Fyn67 skrev, den 19/5/2016 at 20:15:

800-1.200 

800-1.200 <- Du må da vide HVAD du gav.. Syntes det du skriver, virker lidt som noget "make-belive" - først spørger du om dem, og siger så du SELV har mødt dem, så kommer du med "800-1.200" .. for mig virker det lidt utroværdigt, desværre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, 1 time siden:

800-1.200 <- Du må da vide HVAD du gav.. Syntes det du skriver, virker lidt som noget "make-belive" - først spørger du om dem, og siger så du SELV har mødt dem, så kommer du med "800-1.200" .. for mig virker det lidt utroværdigt, desværre 

Man skal altså give nøjagtig det samme hver gang, iflg. dig?? Man kan ikke have givet forskellige beløb og så angive med et interval?? For at forklare det tydeligere, så har jeg altså givet forskellige beløb mellem 800 og 1200.

Jeg er ikke herinde for at skrive "make-believe" historier og hvis du anser det for utroværdigt - so be it

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Fyn67 skrev, for 3 timer siden:

Man skal altså give nøjagtig det samme hver gang, iflg. dig?? Man kan ikke have givet forskellige beløb og så angive med et interval?? For at forklare det tydeligere, så har jeg altså givet forskellige beløb mellem 800 og 1200.

Jeg er ikke herinde for at skrive "make-believe" historier og hvis du anser det for utroværdigt - so be it

Jeg forstod at du svarede på hvad du gav for trekanten, det var det du selv have citeret ..

At jeg så ikke lige gennemskuede, at du mente dem hver for sig, over forskellige møder, my bad..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyn67 skrev, for 1 time siden:

De 800-1200 VAR for trekanten - og ja det var/er meget billigt.

Pr. pige eller i alt? Hvor lang tid var du sammen med dem til den pris?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Mr. Bean skrev, for 5 timer siden:

Pr. pige eller i alt? Hvor lang tid var du sammen med dem til den pris?

Det var i alt og jeg var der generelt 1 - 1½ time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...