Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg lavede ellers en aftale med Jennifer, Jennifer Very sexy hot New in kbn. Jeg ankom til adressen. Det er en høj boligblok. Ved indgangen stod der en sort mand så jeg gik bare videre. Få minutter efter gik jeg forbi adressen igen og ham her den sorte mand stod der stadigvæk så jeg gik bare forbi igen. Gik denne her gang rundt omkring blokken og gik mod adressen igen. Pludseligt dukkede ham der manden fra stien nær ved indgangen. Han bad mig gå tæt på ham, men jeg hold afstand for han virkede skummelt. En dansktalende sort mand med sort hættetrøje. Han begyndte at spørge om hvad jeg lavede der, hvilken adresse jeg skulle hen og hvem jeg skulle besøge. Jeg fortalte ikke sandheden og bevarede roen, men han troede ikke på mig. Han afsluttede vores lille samtale med skummelt truende adfærd, at hvis han så mig i nærheden igen så ville han flække mig! Så gik han mod adressen igen og jeg gik væk igen med en uforrettet sag. Ubehageligt at blive truet. Jeg svarede ikke tilbage efter truslen. Man ved aldrig om den slags mennesker gå med knive eller om de kan gå amok...

Men jeg ved ikke om han har med Jennifer at gøre. Men jeg mistænker ham lidt at være en syg jaloux stalker med stærkt kriminel attitude. Hvad ved jeg. Så pas derude gutter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikolaj80 skrev, for 22 minutter siden:

Hej alle,

Jeg lavede ellers en aftale med Jennifer, Jennifer Very sexy hot New in kbn. Jeg ankom til adressen. Det er en høj boligblok. Ved indgangen stod der en sort mand så jeg gik bare videre. Få minutter efter gik jeg forbi adressen igen og ham her den sorte mand stod der stadigvæk så jeg gik bare forbi igen. Gik denne her gang rundt omkring blokken og gik mod adressen igen. Pludseligt dukkede ham der manden fra stien nær ved indgangen. Han bad mig gå tæt på ham, men jeg hold afstand for han virkede skummelt. En dansktalende sort mand med sort hættetrøje. Han begyndte at spørge om hvad jeg lavede der, hvilken adresse jeg skulle hen og hvem jeg skulle besøge. Jeg fortalte ikke sandheden og bevarede roen, men han troede ikke på mig. Han afsluttede vores lille samtale med skummelt truende adfærd, at hvis han så mig i nærheden igen så ville han flække mig! Så gik han mod adressen igen og jeg gik væk igen med en uforrettet sag. Ubehageligt at blive truet. Jeg svarede ikke tilbage efter truslen. Man ved aldrig om den slags mennesker gå med knive eller om de kan gå amok...

Men jeg ved ikke om han har med Jennifer at gøre. Men jeg mistænker ham lidt at være en syg jaloux stalker med stærkt kriminel attitude. Hvad ved jeg. Så pas derude gutter.

 

Men undskyld hvad skulle du så du skulle passere stedet 3 gange ?

Jeg ved som sagt ikke hvad der er foregået men bare læse hvad du selv skriver.  Og gætter på han har været en der passede på hende.. Og når du selv skriver du passerede stedet der kort tid efter 3 gange, så nok mere dig der er blevet betragtet som en stalker :)   

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikolaj80 skrev, for 5 timer siden:

........ stod der en sort mand så jeg gik bare videre. Få minutter efter gik jeg forbi adressen igen og ham her den sorte mand stod der stadigvæk så jeg gik bare forbi igen.

Alene den sætning. Wow.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da klart, hvis du bliver ved med at gå forbi ham og skæve ud af øjnene til ham...

 

Har godt set de sorte kan godt lide at være tæt på deres piger inden de giver dem væk "og lader andre få en omgang med en tøs der normalt er flere 100.000's km væk og vi kender ikke deres hjerter"... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville nok også have gået forbi hvis der stod en suspekt person udenfor og holdt øje. Utroligt at du skal beskyldes for at være racist, og folk iøvrigt synes det er helt forståeligt at du bliver truet med bank. Det er selvfølgelig Ikke i orden og helt fint at du advarer her. Tak for det. 

Redigeret af nielst

Del dette indlæg


Link til indlæg
nielst skrev, for 40 minutter siden:

Jeg ville nok også have gået forbi hvis der stod en suspekt person udenfor og holdt øje. Utroligt at du skal beskyldes for at være racist, og folk iøvrigt synes det er helt forståeligt at du bliver truet med bank. Det er selvfølgelig Ikke i orden og helt fint at du advarer her. Tak for det. 

Jeg tænker helt som du nielst og så må jeg hellere holde mig fra denne samtale inden jeg får en advarelse til. Men det er svært med alle de IDIOTISKE bemærkninger!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det skumle er da lige præcis at der står en mand og holder øje med pigerne OG gæsterne. Det skriger LANGT væk af Pimp!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der. Den gang var der ikke nogen "sort" vagt posteret. Fik adressen midt i det pulserende liv på Frederiksberg, og blev lukket op i en lejlighed, som 3 piger deler. Der er ingen døre, der kan lukkes. Der hænger blot et lagen for indgangen til bollerummene, og ALT kan høres / opleves på tætteste hold i lejligheden: samtaler og aktiviteter i de tilstødende gemakker. Pigen arbejde desuden selv om hun havde menstruation.

I sig selv var hun sød nok, men bestemt Ikke nogen fed og anbefalelsesværdig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bor väl 100 st till på den adressen?? Jag hade ringt upp henne och sagt att jag var framme. Han vet väl inte vem jag ska besöka av alla de männsikor som bor i detta höga hus? Att passera 3 ggr vid samma adress är som att skylta om att du inte är ute i vanliga ärenden. Vad som inte framgår är vilken typ av område det var i, och det kan spela en viss roll. Är det för dunkelt och ett problemområde så hade jag kanske tvekat också.

Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Zeus du lyder som en total idiot. "Manden passede på hende".  Du må være en klam pimp mand. Dit trafficking lort skal vi ikke have Danmark.  

Manden kunne jo ikke finde indgangen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oscar skrev, for 7 timer siden:

Zeus du lyder som en total idiot. "Manden passede på hende".  Du må være en klam pimp mand. Dit trafficking lort skal vi ikke have Danmark.  

Manden kunne jo ikke finde indgangen.  

Hvor står der han ikke kunne finde indgangen ?

Og jeg skrev i et venligt tonefald uden på nogen måde tillægge sympati for hvis der eventuelt står en pimp som du kalder dem.. Men sandheden er jo at det er der mange steder !!.. Og undrede mig bare over hvorfor han gik frem og tilbage 3 gange.. sådan som jeg forstod det så havde han været derinde først..

Iøvrigt intet negativ mod trådstarter og på ingen måde intention om at hænge ham ud.. Ville bare have han uddybede hvad der var sket for  i mine øre lød det lidt mærkeligt han havde passeret stedet 3 gange efter som jeg troede at han havde besøgt stedet....  Det burde enhver idiot også kunne læse, medmindre man er kugleskør i hovedet som dig og ser fjender overalt.. 

Latterlige nar !!!-- Stor dreng bag et tastatur hvad.. Og spiller smart og truede.. du er sgu da ikke bedre end hvis det havde været en truende pimp..

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok den mest hjernedøde tråd der har været på dette forum indtil nu! - Admin?...please do something

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vim skrev, for 36 minutter siden:

Det er nok den mest hjernedøde tråd der har været på dette forum indtil nu! 

Det er det nok ikke - men flere personangreb og der uddeles advarsler

vh Qivitoq

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår ikke helt problemet, du blev truet, hvorfor ringede du ikke til politiet? Ligemeget om du gik forbi 1000 gange, hvilken der er i din gode ret, er det ikke i orden at blive truet... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr

Ordvalget kan diskuteres. Omend der er en drejning i vores samfund, hvor dette ordvalg bliver mere og mere acceptabelt. Havde jeg oplevet det er er blevet beskrevet, var jeg også gået forbi. Havde en suspekt person stået der 2. gang også, så havde jeg taget reddet min hæst til næste vandhul. - Hvis jeg var blevet antastet, og ovenikøbet tilbudt et slagsmål. jaså... Gennembanke en der selv har startet det, er sku sjovere end at knalde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...