J@n38 84 Skrevet 12. Maj, 2016 Er der nogen, der har prøvet at kontakte den unge dame her? https://annoncelight.dk/showad/207412 Jeg har sendt en sms til hende, så er spændt på om der kommer svar retur? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PenStribe 0 Skrevet 10. Juni, 2016 Stadig ingen som har mødt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 11. Juni, 2016 Jeg har mødt hende 2 gange nu. Begge gange har vi hygget hos mig. Så har også måtte give lidt for kørsel. Hun virker som en meget sød og dejlig pige. Er med på alm. blid sex i stillinger hvor maven ikke er i vejen. Med gummi! Hun fortalte, at hun har 7 uger til hendes termin. Så maven er stor og flot. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 294 Skrevet 11. Juni, 2016 Hvor store er hendes bryster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horsensfyr33 5 Skrevet 12. Juni, 2016 Hun er meget svær at komme i kontakt med. Svarer ikke på tlf/SMS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg