Hop til indhold

Kæreste lånes ud?

Featured Replies

Skrevet

Tænker det er temmelig desperat at kaste sig over, ingen priser, info eller andet på annoncen. 

Skrevet
  • Author

De er gode til at svare på mail. Sender billeder og pris der.  ?  Men ja måske lidt risky.   Selvom setupet er tiltalende.

Skrevet

Ja, intet om alder, pris, kropsbygning, og hvad hun udlånes til... Måske er det bare til at tage opvasken, hahah

Skrevet

Men risky ligefrem? Føles det mindre risky fordi de skriver en pris i annoncen?

Skrevet

Det er nok bare paranoia, men emailen starter med kniv. Der begynder min mave at fortælle mig at find noget andet. Bare min mening. Håb på det bedste, forbered dig på det væreste.

Skrevet

Med mindre man er til modne(meget modne) kvinder , så skal man nok lede andetsteds;) Det kan godt være det bare er mig, men troede teksten omhandlede noget lidt andet end en kvinde på 60+ . Men ja, de svarer hurtigt om end deres svar er meget rodet og en smule uforståeligt .

Hun er nok lige 30-40 år for gammel til min smag . Men glæder mig til at høre hvis nogen tager turen:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.