Hop til indhold
Red25

Kæreste lånes ud?

Recommended Posts

Tænker det er temmelig desperat at kaste sig over, ingen priser, info eller andet på annoncen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er gode til at svare på mail. Sender billeder og pris der.  ?  Men ja måske lidt risky.   Selvom setupet er tiltalende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Ja, intet om alder, pris, kropsbygning, og hvad hun udlånes til... Måske er det bare til at tage opvasken, hahah

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok bare paranoia, men emailen starter med kniv. Der begynder min mave at fortælle mig at find noget andet. Bare min mening. Håb på det bedste, forbered dig på det væreste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly

Med mindre man er til modne(meget modne) kvinder , så skal man nok lede andetsteds;) Det kan godt være det bare er mig, men troede teksten omhandlede noget lidt andet end en kvinde på 60+ . Men ja, de svarer hurtigt om end deres svar er meget rodet og en smule uforståeligt .

Hun er nok lige 30-40 år for gammel til min smag . Men glæder mig til at høre hvis nogen tager turen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...