Hop til indhold
Guest Minlyst

SMUKKEBRENDA i odense

Recommended Posts

Minlyst skrev, 1 time siden:

hej nogen der kan sig om huner reel.

http://side6.dk/resultatside/?q=smukkebrenda

Hejsa

ja hun er reel og ægte billeder

har været der engang før hun er skide sød, hun er dejlig berøringsvenlig. Så er du til naturlige patter og en dejlig lille stram mis så syndes jeg du skal besøge hende

 

stedet er også dejlig diskret, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende har jeg også haft kig på - vilde billeder, men jeg tænkte nok lidt ligesom dig...arhh, kan det nu passe?

Vil du måske smide en anmeldelse eller en PM når du har været forbi? Har selv lidt langt til Odense, så det ville være fedt at vide om det er ægte billeder og hvordan hendes service er.

takker på forhånd

Charlie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Darwin skrev, for 13 minutter siden:

Hende har jeg også haft kig på - vilde billeder, men jeg tænkte nok lidt ligesom dig...arhh, kan det nu passe?

Vil du måske smide en anmeldelse eller en PM når du har været forbi? Har selv lidt langt til Odense, så det ville være fedt at vide om det er ægte billeder og hvordan hendes service er.

takker på forhånd

Charlie

Billederne er ægte så det behøver du ikke være bange for

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Brenda idag eller troede jeg for hold da op hvor blev jeg skuffet.

Det var en lidt buttet afrikansk kvinde der lukkede mig ind og ikke smukke Brenda.

Troede hun kom men jeg blev ført ind i et meget lille rum der var mørkt og varmt. 

Det var så afrikaneren der arbejde så jeg tænkte okay nu var jeg der jo men mistede lysten undervejs da hun hele tiden snakkede om at hun ville have mig til at ælte og sikke hendes brystet mod en merbetaling.

Kommer der ikke igen ærgeligt havde ellers læst om Brenda og glædede mig til at møde hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsla skrev, for 6 timer siden:

Jeg besøgte Brenda idag eller troede jeg for hold da op hvor blev jeg skuffet.

Det var en lidt buttet afrikansk kvinde der lukkede mig ind og ikke smukke Brenda.

Troede hun kom men jeg blev ført ind i et meget lille rum der var mørkt og varmt. 

Det var så afrikaneren der arbejde så jeg tænkte okay nu var jeg der jo men mistede lysten undervejs da hun hele tiden snakkede om at hun ville have mig til at ælte og sikke hendes brystet mod en merbetaling.

Kommer der ikke igen ærgeligt havde ellers læst om Brenda og glædede mig til at møde hende.

Lyder underligt 

 

mødte du bare op eller havde du en aftale med hende?? :-)

Redigeret af Fyrenfrafyn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der vel kun et at gøre når det der annonceret eller det der stillet udsigt ikke holder. Er vel at gå igen;) det ligner en bevidst snyd af kunderne ved at pynte sig med lånte fjer:twisted: som kun har det formål at lokke gæster til stedet:twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også forbi den anden dag.

Der var to afrikanere i huset. Én ældre og en anden, som jeg ikke fik set så tydeligt.

Fik set Brenda, tror jeg og vendte hurtigt om igen. Hun var en slank og meget lille oversminket pige.

Hende skulle jeg altså ikke i nærheden af, da for meget sminke er totalt et turnoff og specielt når duften rammer ens næsebor så kraftigt som det gjorde. 

Redigeret af vexxer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej slet ikke et besøg værd, i følge denne beskrivelse på siden her.

Som jeg lige har beskrevet, er Lilly i  Odense igen, så kan pengene række skal hun besøges, IGEN

Rent guf og fornøjelse !!!

Sexeren,  4 me and you.

God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...