Hop til indhold
lfl

Hygiene

Recommended Posts

Nogle piger tilbyder sex uden kondom og jeg har indtryk af at det tilbud bliver modtaget af en del mænd.

En god hygiejne og kondom bør være en selvfølge i branchen. Kønssygdomme er vira og/ eller bakterier som overføres. De går ind under betegnelsen mikroorganismer.

Meget hårdt stillet op fører mikroorganismer konstant en meget aggressiv kamp for at udrydde alt andet liv på Jorden.

Din holdning til prævention og hygiejne afspejler hvem du holder med.

Tænk på at mikroorganismerne bruger dig i deres kamp hvis du ikke beskytter dig selv og andre.

Så når du besøger eller får besøg af en glædespige ( eller mand) så brug BEGGE hoveder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97

helt enig og derfor hos mig er det kun sikker sex også i de gangbangs jeg holder er også kun med kondom..

da går ind for den slags.. ;)

selvom mange som kontakter mig og spørger efter om de kan få uden gummi og der er er svaret NEJ og så bliver de baby sure og truer med at skrive dårlige anmeldelser herinde

 

 

Redigeret af gppigen97
fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Utroligt hvad man må høre bare fordi man vil passe på sig selv og dem man elsker.

Jeg ville gerne høre dem når de får konstateret en kønssygdom og skal fortælle det til deres kone/kæreste 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97

jeg er helt enig med dig IFI

jeg ved at der findes en del som tilbyder uden gummi og det er meget synd for dem som hopper på det da man ikke ved hvem der har været der sidst..

eller hvad han har slæbt med sig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår det ikke helt, måske det giver dem et kick at udsætte sig selv for smittefaren? 

Men i dit første svar finder jeg så grunden til en del uberettigede dårlige anmeldelser? 

Jeg vil da håbe det kun er noget de siger, da jeg betragter eroguide som et seriøst forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lfl skrev, 1 time siden:

Jeg forstår det ikke helt, måske det giver dem et kick at udsætte sig selv for smittefaren? 

Men i dit første svar finder jeg så grunden til en del uberettigede dårlige anmeldelser? 

Jeg vil da håbe det kun er noget de siger, da jeg betragter eroguide som et seriøst forum.

Du tror da ikke for alvor at alle herinde er seriøse.
Man er jo anonym og stilles ikke til ansvar for det man skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gppigen97 skrev, for 4 timer siden:

jeg er helt enig med dig IFI

jeg ved at der findes en del som tilbyder uden gummi og det er meget synd for dem som hopper på det da man ikke ved hvem der har været der sidst..

eller hvad han har slæbt med sig

oralsex til pigen efter at hun lige har haft 2-3 gæster til alles ohne..... charmerende ide.....  det giver en helt ny betydning til ordet industriaffald... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 3 timer siden:

Du tror da ikke for alvor at alle herinde er seriøse.
Man er jo anonym og stilles ikke til ansvar for det man skriver.

Det er rigtigt hvad du siger, men jeg har en tendens til at tro på det bedste i mennesker. Eroguide virker for mig mindre useriøs end mange andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...