Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

fik svar i dag , hun kunne men ville gerne have jeg brugte et tlf nummer og sendte en sms

googlede nummeret og der kom advarsel for scam og svindet op samt et nummer på et rengøringsselskab som var gået konkurs

hm

skrev jeg ville mødes men gerne holde mit private nummer privat til efter et møde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tråden døde lidt?

Der var vist aldrig nogen der endte med at møde hende? Men som historien skrider frem, så er man måske alligevel ikke gået glip af så meget?

Det skulle lige passe man også blev snydt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter længere tids inaktivitet, er der nu igen liv i katie1.

Betyder det at der er nogen der har mødt den unge dame?

Hun svarer ikke på mine beskeder.

En der har noget at fortælle?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret.

Så er hun da i det mindste ikke en and.

Hvornår var det? 

Nogen grund til at aftalen ikke er blevet til mere?

Er det en sød pige?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et godt stykke tid siden. 

Hun var rigtig sød og flot - ik så plastik som på nogle af billederne.

som jeg husker det, sprang hun fra, og vi kunne ik finde en dato efterfølgende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skriver til hende igen og ser om jeg har heldet med mig?

Et godt stykke tid siden? Er det måneder eller for 14.dage siden, da hun sidst var aktiv på SD?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har ikke været aktiv i 14 dage, så hvem ved om vi ser hende igen?

Måske finder I en dato nu? Hvis du er aktiv derinde igen :)

Hvor meget sukker stod dit kemimøde dig i?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Underligt selv at kontakte en, for derefter at aflyse? Men i det mindste aflyser hun da.

Det lader til at være normen enten at blive blokket eller at pigen slet ikke dukker op.

I sommers var det hendes studier der var undskyldningen, hvad var det denne gang?

Var det bare et kemimøde i havde aftalt eller skulle der ske mere?

Hvor meget sukker?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg bad hende om at bekræfte vores aftale tirsdag, tirsdag morgen ellers ville jeg ikke møde op, og det gjorde hun så med et kan ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
cokken skrev, for 28 minutter siden:

kemi møde så vist jeg husker , det er næsten gået i glemmebogen efter så lang tid

Ok.

Jeg havde ellers fået det indtryk, at det var i tirsdags i skulle mødes? Det er da ikke så forfærdeligt længe siden?

Man bliver ellers helt missundelig på alle de fyre der har fået både email og mobilnummer, måske man havde været mere heldig hvos man kunne skrive privat til hende?

Gud ved mon hvad jeg gør galt? Måske man er for nærrig ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ny SD skrev, for 20 timer siden:

Ok.

Jeg havde ellers fået det indtryk, at det var i tirsdags i skulle mødes? Det er da ikke så forfærdeligt længe siden?

Man bliver ellers helt missundelig på alle de fyre der har fået både email og mobilnummer, måske man havde været mere heldig hvos man kunne skrive privat til hende?

Gud ved mon hvad jeg gør galt? Måske man er for nærrig ;)

 

Jeg giver ik det vilde, men bruger tid på at få en form for "relation". Fik desuden aldrig hendes nr men mødtes med hende på en cafe...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når nu vi ikke har Cokken til at genoplive gamle tråde, så må jeg jo :)

Lykkens gudinde har smilet til mig og jeg har opnået kontakt til den skønne Katie.

Nu må vi se om jeg har heldet med mig eller om jeg lider aflysningsdøden som så mange andre?

Der er ikke nogen der har noget nyt at fortælle side en sidst?

Nogen må hun da ha mødt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gennem flere måneder fulgt med her på siden, jeg har da også kontaktet nogle af de anmeldte piger.

Bl.a. Katie som jeg har en aftale med i morgen formiddag. Hun har været svær at komme i kontakt med, men hun virker reel og sød. Vi checker kemi og ser om der er noget at bygge videre på. Det lader til at være noget fast hun søger.

Hun er den eneste jeg har skrevet med, der synes at have forstået sugardaddy konceptet. Både økonomisk og samværsmæssigt. 

Nu ser vi hvordan det går i morgen, måske kommer der snart en anmeldelse af sugarbaben.

Hvis der altså ikke kommer en i forkøbet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
C.T Cph skrev, den 10/10/2016 at 21:34:

Jeg har gennem flere måneder fulgt med her på siden, jeg har da også kontaktet nogle af de anmeldte piger.

Bl.a. Katie som jeg har en aftale med i morgen formiddag. Hun har været svær at komme i kontakt med, men hun virker reel og sød. Vi checker kemi og ser om der er noget at bygge videre på. Det lader til at være noget fast hun søger.

Hun er den eneste jeg har skrevet med, der synes at have forstået sugardaddy konceptet. Både økonomisk og samværsmæssigt. 

Nu ser vi hvordan det går i morgen, måske kommer der snart en anmeldelse af sugarbaben.

Hvis der altså ikke kommer en i forkøbet.

Hvordan gik mødet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ny SD skrev, den 10/24/2016 at 02:33:

Hvordan gik mødet?

Jeg var desværre nødsaget til at aflyse mødet og hørte sidenhen ikke fra hende.

Jeg regnede med at hun var blevet sur på mig, men da der efter flere måneder igen var aktivitet på hendes profil, skrev jeg til hende igen. Hun skrev hurtigt retur og undskyldte fraværet, men der var kommet noget/nogen i vejen.

Hun er dog klar igen og vi har en ny aftale i morgen aften, så må vi se hvad det ender med?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke helt forkert, når folk herinde skriver at det er svært at lave en aftale med Katie.

Hun havde overset min sidste mail og aftalen i torsdags blev ikke til noget.

Nu giver vi det en sidste chance igen på torsdag, vi skal mødes til en drink.

Lykkes det ikke på torsdag, er det vist på tide at finde en anden sb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
C.T Cph skrev, den 23/1/2017 at 17:50:

Det er ikke helt forkert, når folk herinde skriver at det er svært at lave en aftale med Katie.

Hun havde overset min sidste mail og aftalen i torsdags blev ikke til noget.

Nu giver vi det en sidste chance igen på torsdag, vi skal mødes til en drink.

Lykkes det ikke på torsdag, er det vist på tide at finde en anden sb.

Havde du nogensinde heldet med dig eller måtte du ud og finde en anden?

Er der andre der har været mere heldige med at få en aftale i hus?

Hun lader til stadigvæk at være aktiv engang imellem, så der må da være én der har noget at fortælle?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...