Hornyaarhuskanon 49 Skrevet 11. Maj, 2016 Hejsa Er der en herinde fra der har været forbi Annabella? Normalt ville jeg tænke at det var fake billeder, men der er dog noget amatør over nogle af billederne. Og de bryster kunne jeg godt bruge en times tid sammen med! https://annoncelight.dk/showad/207222 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
annimist 65 Skrevet 11. Maj, 2016 Kigger også lige med på denne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 12. Maj, 2016 tjek nu billederne, det ene billede er hun tatoveret på armen, det er hun ikke på de andre 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 18. Maj, 2016 Jeg tror gerne vi vil vide om der er bogen der har været forbi og set hvordan hun ser ud. For Ja billederne ser forskellige ud men er der nogen der er ægte eller ligner. Eller ser hun helt anderledes ud. Og så hvis der er også er erfaring med hvordan servicen er på stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
theman7364 18 Skrevet 18. Maj, 2016 HOLD DA KÆFT !!! nogen der tør prøve det ad og lav en beretning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skalle970 2 Skrevet 19. Maj, 2016 Testet og afprøvet her for en lille time siden Må dog erkende at det ikke er kvinden på billederne. Dog har hende der er der også jævnt store bryster (formodentlig sillikone). Men de står slet ikke mål med dem på billedet! Når det så er sagt er hun en egentlig en sød og køn pige, med lidt mørkglødet hud (skyder på italiensk), og faktisk en fast krop. Følte lidt det var en hurtigt ekspedit, men det kan nok skyldes at jeg nægtede at give mere end 500 for en halv time Alt i alt okay, men skuffet da jeg er meget bryst fikseret, og troede jeg ville få et par uhyggeligt store naturlige bryster i hovedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
carsten75 24 Skrevet 19. Maj, 2016 Er der ikke 2 storbarmet piger på denne adresse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skalle970 2 Skrevet 19. Maj, 2016 Det er muligt, så kun den ene.. Men da jeg forhørte mig om billederne mht. til om det var hende, fejede hun ligesom den debat til side.. Men men, er man ude efter store bryster så er hun helt ok.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 665 Skrevet 19. Maj, 2016 skalle970 skrev, for 9 timer siden: Testet og afprøvet her for en lille time siden Må dog erkende at det ikke er kvinden på billederne. Dog har hende der er der også jævnt store bryster (formodentlig sillikone). Men de står slet ikke mål med dem på billedet! Når det så er sagt er hun en egentlig en sød og køn pige, med lidt mørkglødet hud (skyder på italiensk), og faktisk en fast krop. Følte lidt det var en hurtigt ekspedit, men det kan nok skyldes at jeg nægtede at give mere end 500 for en halv time Alt i alt okay, men skuffet da jeg er meget bryst fikseret, og troede jeg ville få et par uhyggeligt store naturlige bryster i hovedet. Pressede du prisen til 500 for en halvtime? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vikingekongen 130 Skrevet 24. Maj, 2016 Tak for indsatsen! - var sgu på vej og skrev med hende igår - men igen igen fake billeder - hader det skylder dig en fadbamse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vikingekongen 130 Skrevet 24. Maj, 2016 Er hun slet ikke en af dem som vi ser på billederne ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg