Hop til indhold
BennyBom

KUMPRUEGSA Thai Massage, Nørresundby

Recommended Posts

Hej gutter

Jeg var i dag forbi Thistedvej 73. Det var ejeren der tog imod. En sød og naturlig, moden kvinde.
Hun er lidt skør, på den sjove måde og jeg følte mig godt tilpas i hendes selskab. Prisniveauet er lidt højere end Århus, men fra jeg trådte ind ad døren til jeg gik ud igen, var der også gået 1 time og 20 minutter. Det ved jeg ikke om man kan forvente hver gang, eller om det blot var fordi der var stille i dag. Under alle omstændigheder fik jeg en god og kyndig massage, hvor hun fandt de ømme muskler i lænd og skuldre/nakke. Herefter havde vi en hyggelig stund, hun sluttede af med at afvaske mig med en varm, våd klud. Jeg var dejlig afslappet da jeg forlod hende - med et smil på læben. Kvinden kan sit kram.
Jeg kommer helt sikkert igen.

Massagen kostede 300kr. /time - har man behov for længere tid/mere, aftales det når man er i butikken. Hendes åbningstid er fra kl. 9, men tjek lige med hende om hun er der, inden du kører forgæves :)

 

Mvh Benny

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
BennyBom skrev, for 2 timer siden:

Hej gutter

Jeg var i dag forbi Thistedvej 73. Det var ejeren der tog imod. En sød og naturlig, moden kvinde.
Hun er lidt skør, på den sjove måde og jeg følte mig godt tilpas i hendes selskab. Prisniveauet er lidt højere end Århus, men fra jeg trådte ind ad døren til jeg gik ud igen, var der også gået 1 time og 20 minutter. Det ved jeg ikke om man kan forvente hver gang, eller om det blot var fordi der var stille i dag. Under alle omstændigheder fik jeg en god og kyndig massage, hvor hun fandt de ømme muskler i lænd og skuldre/nakke. Herefter havde vi en hyggelig stund, hun sluttede af med at afvaske mig med en varm, våd klud. Jeg var dejlig afslappet da jeg forlod hende - med et smil på læben. Kvinden kan sit kram.
Jeg kommer helt sikkert igen.

Massagen kostede 300kr. /time - har man behov for længere tid/mere, aftales det når man er i butikken. Hendes åbningstid er fra kl. 9, men tjek lige med hende om hun er der, inden du kører forgæves :)

 

Mvh Benny

Lyder interessant – det med det skøre på den gode måde – er det lidt som hende herunder som jeg og andre osse har oplevet på den måde

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den glade murer skrev, for 6 timer siden:

Siger du at det koster under kr. 300 for en times massage i Aarhus?

Nej, Jeg siger at når man tilkøber andet/mere, så ligger priserne over Århus. Men det gør de vist alle steder i Aalborg/Nø'rresundby.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 21 timer siden:

Lyder interessant – det med det skøre på den gode måde – er det lidt som hende herunder som jeg og andre osse har oplevet på den måde

 

Hun er i hvert fald småskør, på den dejlige måde. Hun synger lidt undervejs og joker med lidt af hvert - og griner gerne. Det er med til at skabe en supergod stemning og afslappet atmosfære. Jeg kan i hvert fald sige at jeg ikke i Aalpbrg eller Nørresundby har fået en bedre behandling andre steder (eller Hobro for den sags skyld). Men lad nu være med at overrende stedet, der skal helst være plads til mig, når jeg får et hul i kalenderen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været forbi dette sted igen. Men første gang hos ejeren. Hun fortalte at hun havde smidt den forrige pige ud da der var for mange klager af hende.

Så nu arbejder hun selv på godt image og pris og god behandling.

Hun forlangte penge  forud og vi snakkede lidt om hvad vi skulle lave.. jeg sagde massage hj . 

Men det syntes hun var kedeligt.

Hun ville også have samleje. 

Sagde jeg kun havde 800 med, men det kunne vi godt finde ud af med lidt mindre tid.

Massage var ok og pirrende med negle på de intime steder. 

Sex var ok men kunne godt have været bedre    tror det var fordi jeg har en tyk pik.

Efter en time stod jeg på gaden igen så hun glemte at korte tiden af.. tror det er for at hun vil være sikker på man kommer igen.

Hun sagde forresten at hun er 31.  Tror godt man kan lægge 10 år til.. Hehe

Gentagelse fare  = 100% 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
losser skrev, for 2 timer siden:

Har lige været forbi dette sted igen. Men første gang hos ejeren. Hun fortalte at hun havde smidt den forrige pige ud da der var for mange klager af hende.

Så nu arbejder hun selv på godt image og pris og god behandling.

Hun forlangte penge  forud og vi snakkede lidt om hvad vi skulle lave.. jeg sagde massage hj . 

Men det syntes hun var kedeligt.

Hun ville også have samleje. 

Sagde jeg kun havde 800 med, men det kunne vi godt finde ud af med lidt mindre tid.

Massage var ok og pirrende med negle på de intime steder. 

Sex var ok men kunne godt have været bedre    tror det var fordi jeg har en tyk pik.

Efter en time stod jeg på gaden igen så hun glemte at korte tiden af.. tror det er for at hun vil være sikker på man kommer igen.

Hun sagde forresten at hun er 31.  Tror godt man kan lægge 10 år til.. Hehe

Gentagelse fare  = 100% 

Hej Losser.

Hvor er det, du har været på besøg?

I beskrivelsen her er det både Thai Sportsmassage og Thistedvej 73, der er omtalt.

Hvad med betjeningen og ydelserne - er det OK?

hilsen Aalborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 18 minutter siden:

Hej Losser.

Hvor er det, du har været på besøg?

I beskrivelsen her er det både Thai Sportsmassage og Thistedvej 73, der er omtalt.

Hvad med betjeningen og ydelserne - er det OK?

hilsen Aalborg.

Hey.

Denne gang var det på Thisted vej.

Fuldpakke  til 800kr. Dog er normal prisen 1000.. havde dog ik flere penge med i dag.

Betjening var udmærket.. kunne mærke på hende hun gjorde sig umage på at det skulle være en god oplevelse, så man fik lyst til at komme igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har også været der :-D det er nogle fantastiske negle hun har, og det virker på trolden. Fik dog fuldpakken til 1000 kr. Men skal nok forbi igen, hvis det er muligt at forhandle sig lidt ned. 

Mer der nogen der har modtaget b2b ved hende. Spurgte og fik at vide det var meget dyrt ??:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Nielsen1999 skrev, den 25/5/2016 at 21:51:

har også oplevet hendes negle på mine nosser for et års tiden siden

 

 

hejsa med jeg kunder hos Sportsmassage i Bernstofgade 

ja hun er en sjov type hun griner og hun har lange negle  som jeg ikke er til men sød og venlig at tale med om alt muligt og hun var ikke ret dyr fik massage og handjob udløsning ialt for 400 kr det var vel 1/2 time i hyggelig samvær hun til ikke direkte sex men det gør hun måske anden gang man kommer ?? vil da helt klart besøge hende igen iøvrigt en pænt sted i en villa

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...