Hop til indhold
Guest totalwild

GB med 21 ÅRIGE PETIT NYBEGYNDER . PÅ LØRDAG KL 12 - 14 . tilbyder også alene aftaler lørdag

Recommended Posts

Guest totalwild

https://annoncelight.dk/showad/207276

jeg er en fræk lille petit brunette  168 - 52 - 75c med en utrolig lille stram ungpige fisse og ekstrem fræk strutnumse ;-) og faste frække bryster. 

holder GB på lørdag har kun prøvet det engang før og vil der rigtig gerne igen. jeg tilbyder os alene aftaler samme dag. men det er vigtig i bestiller i god tid allerede idag. for jeg har ikke lyst til og sige nej til nogen dejlige stive pikke. vil gerne kneppes hårdt.

ALT SEX ER MED KONDOM jeg sutter og sluger uden og det er kun ved alene aftaler jeg tilbyder anal. er mega stram bagi. 

det er min ven der tager imod på mail og mobil så ikk være nervøs for det er en mand der tager den ;-) 
det er ved kerteminde på fyn. 

Priser : 
GB.................................................................1000 kr 1 time 2 timer 1300kr
30 min ..........................................................1300 kr .min ven kan deltage så i er to om mig hvis du vil det.
60 min ..........................................................1700 kr
blow med slug ...............................................600 kr jeg beholder trusser på
anal .......................................................plus 300 kr
sex i det fri hvor min ven deltager eller holder mig imens du knepper .samme priser men med 200 plus for kørsel kun på fyn.

r5.jpg

r4.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super lækkert tilbud. Hun ser sprød ud. Kan desværre ikke komme til Fyn på lørdag. Damn!

Hilsen

Lars

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97

det kunne jeg også godt tænke mig.. ;)

for hver gang totalwild laver gb.. bliver der aldrig skrevet noget om dem.. og det er da synd for.. for det virker da til at pigerne er rigtig glade ;)

så noget må der stå om dem. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...