Guest Annette6 Skrevet 10. Maj, 2016 Hvordan ser man om man følger nogen medlemmer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
QivitoQ 301 Skrevet 10. Maj, 2016 (edited) Annette6 skrev, for 6 timer siden: Hvordan ser man om man følger nogen medlemmer? gå ind på din profil, fulgt indhold, medlemmer - så skulle du kunne se det og sætte dine egne preferencer mht. hvordan du ønsker at følge andre medlemmer. vh Q Redigeret 11. Maj, 2016 af Qivitoq Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 11. Maj, 2016 Qivitoq skrev, for 9 timer siden: gå ind på din profil, fulgt indhold, medlemmer - så skulle du kunne se det og sætte dine egne preferencer mht. hvordan du ønsker at følge andre medlemmer. vh Q Tusind tak for hjælpen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 11. Maj, 2016 Men jeg får ingen info når de som jeg følger, foretager sig noget. Var det ikke meningen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Maj, 2016 Brutus skrev, for 5 timer siden: Men jeg får ingen info når de som jeg følger, foretager sig noget. Var det ikke meningen? Det gør jeg heller ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 11. Maj, 2016 Det gær jeg. Jeg får nontifikationer. Men kun her ikke på mail osv. Måske i har slået det fra oppe i nontifikationer. Tænker man kan det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Maj, 2016 :.. Nej alt er slået til som det skal være, og jeg har prøvet at slå notifikationer fra, blot for at kunne slå dem til igen..... men lige lidt hjælper det. Så jeg må åbenbart ikke følge folk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
QivitoQ 301 Skrevet 17. Maj, 2016 (edited) Gå ind på pågældende medlem - og så tryk på change preference - og så https://www.eroguide.dk/forum/notifications/options/?type=follower_content Hvor du vælger hvilke og hvor ofte du ønsker at modtage notificationer vedrørende det enkelte medlem vh Q Redigeret 17. Maj, 2016 af QivitoQ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg