Hop til indhold
Gæst

Malii en skøn oplevelse

Recommended Posts

Gæst

Så Malii på http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=3104 ; nu har jeg en svaghed for Thai piger, har aldrig været sammen med en TS pige.. og vidste ikke om det er noget for mig, jeg må sige Malii er en sød person som læser dig inden man selv opdager hvad man nu skal og ikke skal.. vi gik forsigtig frem med kys og stille nærkontakt, men jeg blev godt nok hurtig liderlig. hun begyndte at klæde sig af og mig også, under den meget frække kjole kom de flottest kunstig bryster frem, som jeg af helt automatik måtte kramme og smage, det lidt liderligt. vi kyssede videre og hun lagde sig på sengen. og smilede at hun var klar til at blive suttet, jeg har aldrig prøvet det før. det var noget mærkeligt i starten og vi endte i en 69er.. jeg var overrasket over det var godt, hun ville jeg også skulle slikke bollerne imens den blev håndet, der gik faktisk ikke ret længe inden hun kom, jeg var ikke helt tryk ved den situation men  det var faktisk lidt frækt..

Hun lagde sig hen over mig godt op så jeg igen fik de dejlig bryster op til munden så jeg kunne slikke og nyde dem på skift, hun satte sig op, trak sig længere ned og stak min stive ven ind og begyndte at ride mig stille og rolig igen med fuldt øje kontakt. jeg kunne ikke lade de smukke bryster være imens.. det var sgu intens og endelig temmelig godt. og vi skiftede stilling nogle gange og til sidst kunne jeg ikke mere og afsluttede, det var skønt. og vil helt sikker besøg Malii igen.. har nogle flere ting som skal prøves.

Jeg syntes Malii er en super sød og meget smuk TS som forstår at læse og mærke hvad man ønsker og gør alt for det skal blive godt.. det er fantastisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...