Hop til indhold

Recommended Posts

norbert skrev, for 33 minutter siden:

Hey

Er der nogen der har været i forbindelse med denne pige (Ballerup og Frederikssund)  - eller mødt hende ?? Info modtages gerne, inden besøg :-)

https://annoncelight.dk/showad/206229

Seriøst!!?? :-(

Er der virkelig NOGEN i denne verden, som er DESPERAT nok til at ville betale 1.300,00 kr. for at dyrke et kvarters UBESKYTTET sex med denne trunte!!! :-(

Damn, det' sgu for sygt!!!

...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var ikke det jeg spurgte til...............

Jeg sparer 500 kr. på det du nævner(med kondom), hvis jeg besøger hende.

Hold den sobre tone tak ! ! !

Redigeret af norbert

Del dette indlæg

Link til indlæg
MaxBax skrev, for 1 time siden:

Seriøst!!?? :-(

Er der virkelig NOGEN i denne verden, som er DESPERAT nok til at ville betale 1.300,00 kr. for at dyrke et kvarters UBESKYTTET sex med denne trunte!!! :-(

Damn, det' sgu for sygt!!!

...

Ja tænk sig at der fandtes andre, der måtte have andre lyster end dig.. Imbecil.

Beklager dog Norbert, har set annoncerne, ej besøgt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har overvejet og skrevet lidt med hende. Men hun ændrer sine priser hele tiden og virker lidt useriøst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
norbert skrev, for 2 timer siden:

Ok - jeg tror jeg gør det, hvis jeg kan få en aftale i stand 

Ellers tag mig med, hun tager også to af gangen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun virker altså hverken fysisk eller psykisk helt rask, kører hårdt på med usikker sex. Vil mene, at det hverken for pigens eller jeres helbreds skyld kan betegnes som ok at besøge hende... 

Tror hun har brug for hjælp

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har hun tidligere holdt til i Helsingør og Nykøbing Sjælland ??

nu er der noget der kommer frem i hikommelsen 

hvis det er tilfældet, så skrev hun dengang at hun havde ar efter selvskader på kroppen men at hun godt kunne ha sex 

Del dette indlæg

Link til indlæg
norbert skrev, for 44 minutter siden:

Har hun tidligere holdt til i Helsingør og Nykøbing Sjælland ??

nu er der noget der kommer frem i hikommelsen 

hvis det er tilfældet, så skrev hun dengang at hun havde ar efter selvskader på kroppen men at hun godt kunne ha sex 

ikke den samme pige, utroligt folk automatisk tænker på hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære MaxBax.
Jeg skriver denne besked til dig, da du tilsynladende er så klog, at du kunne undvære hovedet. Ironi kan forekomme.
Nå, når dette er på plads kan jeg starte ud med at kaste lys over dit første spørgsmål. Desperate eller ej, så ja, der er mænd der er villige til at betale 1.300,00 for 15 minutters sex uden kondom. Og det er da ganske fint at du synes det er sygt, men det er hvad det er. Nå, videre til næste. Ja, uden kondom kommer med en hvis risiko, men jeg tager mine forbehold så godt jeg nu kan. Hvis uden kondom ønskes, så har man en fin lille lægeattest med, der fortæller, at man er rask. Samtidig med, at jeg selv bliver tjekket jævnligt også. Sidst, men ikke mindst, så er jeg på p-piller. Jeg ved ikke om du har hørt om dem, men de gør det næsten umuligt at blive gravid.
Det er helt fint, at jeg ikke er din type og du synes mine priser er lidt for meget til din kop the, men hav da noget respekt for andre mennesker.
Jeg er helt rask hvad angår mit psykiske og fysiske helbred, kan du sige det samme? Jeg kender dig jo ikke, så det var seriøst spørgsmål.

Men forsat god dag og nyd det gode vejr Max.

Og til dig, Nobert, nej jeg har ikke holdt til i Helsingør eller Nykøbing Sjælland. Og har ALDRIG gjort selvskade på mig selv. Fik nogle operationer for mit ryg for et par år siden, som nu er kommet sig helt. Kan læse ud fra tråden at vi måske ses en dag, hvis dette er tilfældet så pøj pøj indtil da.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey

Tak til alle for hjælp/input  med oplysninger - ikke mindst til EntoFire 

Resten klarer jeg på en SMS  med den søde pige :-) - glæder mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Entofire skrev, for 19 timer siden:

Kære MaxBax.
Jeg skriver denne besked til dig, da du tilsynladende er så klog, at du kunne undvære hovedet. Ironi kan forekomme.
Nå, når dette er på plads kan jeg starte ud med at kaste lys over dit første spørgsmål. Desperate eller ej, så ja, der er mænd der er villige til at betale 1.300,00 for 15 minutters sex uden kondom. Og det er da ganske fint at du synes det er sygt, men det er hvad det er. Nå, videre til næste. Ja, uden kondom kommer med en hvis risiko, men jeg tager mine forbehold så godt jeg nu kan. Hvis uden kondom ønskes, så har man en fin lille lægeattest med, der fortæller, at man er rask. Samtidig med, at jeg selv bliver tjekket jævnligt også. Sidst, men ikke mindst, så er jeg på p-piller. Jeg ved ikke om du har hørt om dem, men de gør det næsten umuligt at blive gravid.
Det er helt fint, at jeg ikke er din type og du synes mine priser er lidt for meget til din kop the, men hav da noget respekt for andre mennesker.
Jeg er helt rask hvad angår mit psykiske og fysiske helbred, kan du sige det samme? Jeg kender dig jo ikke, så det var seriøst spørgsmål.

Men forsat god dag og nyd det gode vejr Max.

Og til dig, Nobert, nej jeg har ikke holdt til i Helsingør eller Nykøbing Sjælland. Og har ALDRIG gjort selvskade på mig selv. Fik nogle operationer for mit ryg for et par år siden, som nu er kommet sig helt. Kan læse ud fra tråden at vi måske ses en dag, hvis dette er tilfældet så pøj pøj indtil da.

Kære Entofire,

Tak for et rigtig fint, og til tider lige frem på grænsen til humoristisk svar :-)

Omkring dine priser: Der er fri prisdannelse, og så længe, der er folk, som vil betale, så er det jo ikke for dyrt - set i en markedsmæssig synsvinkel. I min private optik, så er dine priser uhørt grådigt optrækkeri og fuldstændig uforståelige. Men det er helt subjektivt, og kommer aldrig til at have direkte indflydelse på min personlige økonomi. Det interesserer mig dog, da jeg har et udtalt ønske om, at priserne på seksuelle ydelser i DK generelt kommer ned på gennemsnitsniveau i Europa. Derfor den debat.

Diskussionen om sikker sex er meget alvorlig. Fint, at du skriver, at du tager dine forbehold, men selv om vi antager, det skulle være helt korrekt, så vil risikoen for smittespredning ved ubeskyttet sex mellem en GP og en kunde, der efterspørger denne ydelse være uhørt stor. Det skyldes de særlige sexmønstre og -vaner, der knytter sig til de to grupper, samt at en "ren" smitteattest altid kun vil være et relativt svar, fx. fordi den aldrig tester for alt og pga. af inkubationstid for smitte og sygdom. Og ærligt må jeg sige, at jeg tvivler på, at du ALTID sikrer dig med attester. Men, lad mig i hvert fald opfordre dig til at genoverveje din holdning til at udbyde usikre ydelser - både for din skyld, men også  for dine kommende kunders og deres familiers skyld. For jeg mener, at ansvaret er delt hele vejen rundt.

Om dit velbefindende, psykisk og fysisk kan jeg ikke udtale mig med stor vægt, da jeg ikke kender dig personligt. Men jeg må indrømme, at jeg stærkt bekymret for din smitterisiko, og jeg mistænker også, at du dybest set kæmper med et meget lavt selvværd og har et problematisk forhold til mænd og nærhed. Jeg kan sagtens tage fejl - og det håber jeg virkelig, at jeg gør. Men min fornemmelse siger mig noget andet. Så pas godt på dig selv.

Og uanset hvad, så ønskes du en dejlig sommerdag 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...