Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Manglende oversigt over Harmony Piger

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

... Fra hjemmesiden

Pisse irriterende har de gjort engang før! Dengang var der held med at få siden genskabt.

Dengang slog vi på jungletrommerne for at få siden genskabt. Om det var det som virkede skal jeg lade være usagt!

Men synes klart vi skal gøre det igen! Nævne i receptionen dernede vi synes den er manglet! Nogle evt sende en mail med ditto! Osv lad os lade dem vide oversigten med Piger er manglet

Er naturligvis selv foregangsmand og tager derned snarligt i den gode sags tjeneste :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig. Vi bør bede om at få den tilbage.

Jeg nævnte det to gange i receptionen, da den forsvandt sidst. Og jeg ved at to andre herfra gjorde det - og så kom den søreme igen :-)

P-club har heller ikke en pige-oversigt længere.

Og jeg mener at have læst, at FKK Artemis' har haft en pigeliste (har dog aldrig set den selv), som også er fjernet for nylig.

Håber ikke, at det er noget lovgivning :-( 

Venligst

French

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

P club oversigt var vist sjælden retvisende. Så er den jo ikke særlig anvendelig... Måske det er klager over det som har fået dem til at slette den.

Artemis har jeg ingen kendskab til. Aldrig været der

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, 1 time siden:

P club oversigt var vist sjælden retvisende.

Den var som regel  nogenlunde retvisende mht. hvilke piger der var anwesend, men der var som regel også en hel del flere piger på prøve, end dem som var på hjemmesiden :)

Tidligere kunne man også finde enkelte af dem her:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/21518-harmony-piger/#comment-163098

https://sexnord.net/app/#/profiles/Flensburg/city

Men jeg tror at der er siden "hende den lille med de store kunstige bryster og mange tatoveringer" har forladt klubben at pigerne er strøget af oversigten - men indtil for ganske nylig, var de altså stadig på ihvertfald Fair-Girls.de - men siden den side er blevet opgraderet til .com - er de ikke længere med. Opgraderingen er nu på flere måder nærmest et tilbageskridt, da jeg f.eks. mangler listevisningen, så man straks kunne se i hvilken bydel pigen kunne træffes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Har i går været på et lille lyn visit på harmony. Og har spurgte jeg til billeder og til listen med piger på vagt.

Pigen i  receptionen fortalte at hun ikke vidste hvorfor at billeder og listen var fjernet. Det ville muligvis komme på igen om noget tid. 

Man var velkommen til at ringe og spørge til hvilke piger der er der på en given dag. Som regel kunne oplyse mindst en dag frem. Undgå at maile til dem. Pigen fortalte at de får over 150 mails dagligt med forspøglser om alt muligt. Og at de ikke kan nå at svare  på dem.

 

Talte også med et par af de faste mandlige gæster. Og en enkel af pigerne om det. De fortalte at billeder og listen blev taget ned samme dag som politiet og myndighederne var forbi og tjekke forholdene på harmony samt pigernes papire. Det var deres forståelse at nogle af pigerne efterfølgende ønskede at listen blev fjernet. 

 

Razziaen skulle være foregået stille og roligt og uden nogen form for drama. Grundet lov ændringer var der nogle ting som Harmony endten skulle stoppe med, ellers gøre på en anden måde. Bla. må de ikke tilbyde at pigerne kan købe kondomer af klubben.

 

Et par af de udenlandske pigerne er ikke længere Harmony. Der var så meget rod i deres papirer, at man ikke mente at der var tale om et uheld eller uvidenhed. Men om et bevidst forsøg på svindel. Så de er blevet sendt ud af Tyskland. Hvor mange og hvem ved jeg ikke. Dog ved jeg at Roberta/Veronika var en af dem. 

 

Ud over alt dette så var der en fantastisk dejlig dag på Harmony. Vejret var godt. Og mange piger opholdt sig i haven. Og da det var nøgen dag så var det et dejligt syn der mødet en ude i haven.:x:-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren
Jernsvinet skrev, den 10/5/2016 at 22:52:

Den var som regel  nogenlunde retvisende mht. hvilke piger der var anwesend, men der var som regel også en hel del flere piger på prøve, end dem som var på hjemmesiden :)

Tidligere kunne man også finde enkelte af dem her:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/21518-harmony-piger/#comment-163098

https://sexnord.net/app/#/profiles/Flensburg/city

Men jeg tror at der er siden "hende den lille med de store kunstige bryster og mange tatoveringer" har forladt klubben at pigerne er strøget af oversigten - men indtil for ganske nylig, var de altså stadig på ihvertfald Fair-Girls.de - men siden den side er blevet opgraderet til .com - er de ikke længere med. Opgraderingen er nu på flere måder nærmest et tilbageskridt, da jeg f.eks. mangler listevisningen, så man straks kunne se i hvilken bydel pigen kunne træffes.

Ja, fairgirls. har mistet overskuelighed, og der er ikke så mange GPere på mere, f.eks ingen fra P-club.

Sexnord blev opgraderet samtidig, så det er åbenbart den/de samme der kører de 2 sites. På Sexnord kan man til gengæld straks se adressen, hvilket er en forbedring i forhold til før. Flensborg og Husum er heller ikke rodet sammen mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...