Hop til indhold
Guest knaldehunden

Mali thaimassage

Recommended Posts

Guest knaldehunden

Så blev det lige til et kort besøg hos Mali Thaimassage Chr.Kiers plads i Århus 

Tror bunden for Thaimassage er nået i Århus fik lidt olie på ryggen og blev bedt om at vende mig om efter 15-20 min en hurtig håndtrold af en ikke særlig køn pige på 26 år sagde hun, fik dog tilbudt bad på et mega nedslidt badeværelse og en Cola med hjem . så det var engang et godt sted, men jeg kommer der ikke mere.:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
knaldehunden skrev, for 7 timer siden:

Så blev det lige til et kort besøg hos Mali Thaimassage Chr.Kiers plads i Århus 

Tror bunden for Thaimassage er nået i Århus fik lidt olie på ryggen og blev bedt om at vende mig om efter 15-20 min en hurtig håndtrold af en ikke særlig køn pige på 26 år sagde hun, fik dog tilbudt bad på et mega nedslidt badeværelse og en Cola med hjem . så det var engang et godt sted, men jeg kommer der ikke mere.:shock:

Nej der var engang, og sådan begynder en go historie :) det var engang, det hed Chaba og Cream var der mf. Se det var tider :) og hvorfor ender det altid med at der var engang eller en gang? Ja der har været goe tider i Århus og hvor var det da hyggeligt :) 

Go Sommer til jer der ved, der var engang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cream kommer vist  - ifgl. pålidelige kilder - igen til juni. 

 

Men ja; stærkt svingende kvalitet ved det andre GP på stedet. Har også selv oplevet et pr nitter der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
Thai-fan skrev, for 3 minutter siden:

Cream kommer vist  - ifgl. pålidelige kilder - igen til juni. 

 

Men ja; stærkt svingende kvalitet ved det andre GP på stedet. Har også selv oplevet et pr nitter der. 

Ja det svinger meget på Mali / chaba der var 2 piger på stedet den anden havde en kunde så hende så jeg ikke, men rigtigt som julieman skriver gode gamle dage med creme og mena og ejeren selv nemlig cat, ja det var sgu tider.:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

var forbi for nogle måneder siden, blev vist ind til en flot thai, smilende og virkede rigtig rar.

Jeg bestilte hele pakken og betalte, så stoppede venligheden, jeg fik B2B og intet blow eller sex, og fik at vide at

jeg kun måtte rører ved bagdel og bryster

har ikke været der siden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...