Hop til indhold
Gæst

Ny grøn?

Recommended Posts

Gæst

Har vi fået en ny moderator? 

På et tidspunkt syntes jeg at Louis profil var grøn. Eller måske så jeg forkert? 

Redigeret af sølvpapirshat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror du har set galt. Da ingen almindelige profiler har været grønne. Alle som har været moderatorer her på sitet, har fået oprettet en speciel moderator profil, med et andet navn. Ingen almindelige brugerprofiler er blevet "forfremmet" til moderator profiler, i den tid jeg har været her.

Men dit indlæg er da trods alt godt for noget. Jeg har lige købt flere aktier i bauxite mine i australien.

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Francois skrev, for 1 minut siden:

Tror du har set galt. Da ingen almindelige profiler har været grønne. Alle som har været moderatorer her på sitet, har fået oprettet en speciel moderator profil, med et andet navn. Ingen almindelige brugerprofiler er blevet "forfremmet" til moderator profiler, i den tid jeg har været her.

Jeg så altså at Louie De Palma's profil havde grøn tekstfarve. Det er ikke bullshit. 

Jeg tror, at han er Ledvogter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 4 minutter siden:

Jeg så altså at Louie De Palma's profil havde grøn tekstfarve. Det er ikke bullshit. 

Jeg tror, at han er Ledvogter. 

Du skulle have gået til Louis Nielsen....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 1 time siden:

Du skulle have gået til Louis Nielsen....

Nej, der er ikke tale om konspirationsteori, jeg undrede mig også, da jeg så det, og der er vist ingen normalt tænkende mennesker, der vil påstå, at Sølvpapirshat og undertegnede har noget specielt venskabeligt forhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...