Hop til indhold

Recommended Posts

Min første oplevelse med en glædespige og desværre også en rigtig træls en. Jeg faldt over denne "smukke" "24 årige" fra "Brasillien" i Kolding  Jeg fik "tilbuddet" 30 min cocktail for 800. Hvilket vel er fair nok hvis det nu var pigen man håbede på. Jeg ventede ved adressen og skulle så ringe hende op. Det viser sig så at det slet ikke er der de befinder sig, men ovre på den anden side af gaden.  Jeg blev mødt af en 35-40 årig dejlig afrikansk kvinde med en ikke så attraktiv krop og et mindre attraktivt ansigt. Jeg tændte slet ikke på hende men nu var jeg ligesom gået ind så tænkte, hva fan. Jeg fik 5 min fransk med gummi, 5 min doggy og 5 min handjob til jeg så til sidst kom.  Alt i alt en meget ringe oplevelse. Ingen af de beskrivelser/billeder var ægte. Jeg ved ikke hvordan man kan anmelde annoncen men tænkte jeg ville dele min oplevelse med jer. Alt i alt vil jeg give hende 2/10, og det er kun fordi jeg kom. 

 

Link: http://side6.dk/resultatside/?q=gina24

 

 

-Klamfyr

Redigeret af Qivitoq
Adr. opl fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Naivt at tro det er ægte billeder af kvinden på adressen. Og hvis du ikke tændte på hende, synes jeg sgu det er spild af penge at hoppe på alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du overvejet en dansk pige eller en som ikke reklamere med døgnåbent? Hvordan ville du se ud hvis du var på job 24/7.

tænker lidt at man jo gerne må gå igen.

jeg reklamere altid med jeg er lille og buttet. Men sommetider kommer der nogen som troede jeg var slank og går igen. Det mega irriterende. Havde jo fortalt hvordan jeg så ud og mine billeder er ægte.

men hellere at en fyr går igen end det er dårligt besøg. Ingen bliver glade. Så hellere føle det en zoo og vi burde tage 100,- i entre for at lukke folk ind.

Redigeret af Qivitoq

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...