Hop til indhold
bloodbitch

Herlig sommer eftermiddag.

Recommended Posts

 Dagen dag er gåedt  med  forberedelse  ,til gangabangede i morgen.    Tøsen kom med et fantastisk., Forslag. Vi skulle ud i naturen , og tage nye foto  ,da vi var vel ankommet til det sted vi ville tage billederne  ,   Var det segnede  varm   ,og Jeg snoede mig i min  røde læder  heldragt  det var varmt jeg svedte Trand og tøsen stod  der og grinde og kom med kække benmærkninger    bla  at jeg var for fed  til den dragt  og at   Var meget gammel  grr r og  hun mente forøvrigt  at jeg havde glemt i morgen  alså at jeg er letter dement at hun har  hvad syndes de herre hun skal have som straf  mvh Madamell

 

image.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må jo give tøsen lidt ret ser da ud til at de læderbukser er fyldt ud;-)

det med demens kan jeg jo ikke uddtale mig om men generelt er det jo ret almindelig med lettere demens hos Dominante mennesker

og husk en tøs mest fornæmme opgave er jo at komme med friske komentarer

måske straffen burde være ingen straff i det hele det er vel straffen tøsen ønsker i den sisdte ende

håber Fruen får en blød og siddende god dag:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
jonnyjazz skrev, for 19 minutter siden:

Må jo give tøsen lidt ret ser da ud til at de læderbukser er fyldt ud;-)

det med demens kan jeg jo ikke uddtale mig om men generelt er det jo ret almindelig med lettere demens hos Dominante mennesker

og husk en tøs mest fornæmme opgave er jo at komme med friske komentarer

måske straffen burde være ingen straff i det hele det er vel straffen tøsen ønsker i den sisdte ende

håber Fruen får en blød og siddende god dag:shock:

Små griner 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonnyjazz skrev, for 1 time siden:

Må jo give tøsen lidt ret ser da ud til at de læderbukser er fyldt ud;-)

det med demens kan jeg jo ikke uddtale mig om men generelt er det jo ret almindelig med lettere demens hos Dominante mennesker

og husk en tøs mest fornæmme opgave er jo at komme med friske komentarer

måske straffen burde være ingen straff i det hele det er vel straffen tøsen ønsker i den sisdte ende

håber Fruen får en blød og siddende god dag:shock:

Læderbukser skal da være strammet ud *SF* over en flot røv. Lige før jeg kunne få lyst til, at sperme ud over dem og blive sat til, at slikke dem rene.

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...