Hop til indhold

Herlig sommer eftermiddag.

Featured Replies

Skrevet

Dagen dag er gåedt  med  forberedelse  ,til gangabangede i morgen.    Tøsen kom med et fantastisk., Forslag. Vi skulle ud i naturen , og tage nye foto  ,da vi var vel ankommet til det sted vi ville tage billederne  ,   Var det segnede  varm   ,og Jeg snoede mig i min  røde læder  heldragt  det var varmt jeg svedte Trand og tøsen stod  der og grinde og kom med kække benmærkninger    bla  at jeg var for fed  til den dragt  og at   Var meget gammel  grr r og  hun mente forøvrigt  at jeg havde glemt i morgen  alså at jeg er letter dement at hun har  hvad syndes de herre hun skal have som straf  mvh Madamell

image.jpeg

Skrevet

Hi hi 8-)

Skrevet

Må jo give tøsen lidt ret ser da ud til at de læderbukser er fyldt ud;-)

det med demens kan jeg jo ikke uddtale mig om men generelt er det jo ret almindelig med lettere demens hos Dominante mennesker

og husk en tøs mest fornæmme opgave er jo at komme med friske komentarer

måske straffen burde være ingen straff i det hele det er vel straffen tøsen ønsker i den sisdte ende

håber Fruen får en blød og siddende god dag:shock:

Skrevet
jonnyjazz skrev, for 19 minutter siden:

det med demens kan jeg jo ikke uddtale mig om men generelt er det jo ret almindelig med lettere demens hos Dominante mennesker

måske straffen burde være ingen straff i det hele det er vel straffen tøsen ønsker i den sisdte ende

Små griner 

Skrevet
jonnyjazz skrev, for 1 time siden:

Læderbukser skal da være strammet ud *SF* over en flot røv. Lige før jeg kunne få lyst til, at sperme ud over dem og blive sat til, at slikke dem rene.

Pite

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.