Hop til indhold

Måske godt nyt for Pigerne

Featured Replies

Skrevet

I det lidt billigere segment ( flatrate) i Tyskland ser priserne ud til at have fået et ordentlig nyk opad.

pauschalklubberne fra 150 til 200 euro

tch fra 90 til 100 euro

tco holder prisen men har sat max antal besøg i rummet ( vel prisstigning)

la vita holder også prisen men nu kun 8 ture fremfor 10 ( vel prisstigning)

Altsammen indenfor velsagtens det sidste 1/2 år. Ser ud til prisen på det geneerelle plan er på vej op for flatrate. Stiger prisen på flatrate stiger prisen på fkk jo nok også på et tidspunkt.

En umiddelbart tanke er presset fra østpigerne er aftagende. Østlandene har stor økonomisk vækst, måske det opadgående prispres er et udtryk for pigerne ikke længere i samme udstrækning valfarter hertil og man derfor må øge priserne for at tiltrække dem. 

Må jo sprede sig til Danmark på et tidspunkt så. Så fald er slaraffenlandet for Mænd med stagnerende eller måske ligefrem faldende priser ved at være slut :-( 

Redigeret af Liderlig-fyr

Skrevet

Der er nu nok en del i mange af de østeuropæiske lande der gerne vil have uddybet hvad du mener med at de er i stor økonomisk vækst! :)

Min umiddelbare tanke var at det kunne være en følge af den øgede fokus på forholdene dernede i medierne! det nåede trods alt helt herop at Artemis i Berlin var blevet ransaget, og havde rockerforbindelser osv, så det kan snildt være at der også har været lidt mediefokus på området nede i det tyske! det er dog ikke noget jeg har en voldsom empiri at bygge min mening op om.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.