Hop til indhold
Onslow

På ignore af hvem?

Recommended Posts

Ville det ikke være rimeligt, at man under ens profil kunne se, hvem der ignorerer én?

Det føles lidt dumt at skrive til et handle, som ikke læser det skrevne!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Onslow skrev, for 1 minut siden:

Ville det ikke være rimeligt, at man under ens profil kunne se, hvem der ignorerer én?

Det føles lidt dumt at skrive til et handle, som ikke læser det skrevne!

Det er tidligere nævnt herinde (har glemt af hvem), at det burde være som på FB, hvor man de to parter slet ikke kan se hinanden.
Umiddelbart tror jeg ikke det ville tage voldsomt langt tid at kode, men tiden skal uanset hvad selvfølgelig findes et eller andet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man har gjort sig fortjent til ignore listen, så har man også vundet retten til at skrive ting der ikke bliver læst ... Det er en præmie og ikke en straf ;)

Personen har sandsynligvis heller ikke opført sig rimeligt for at ende der :)

Redigeret af Display
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 35 minutter siden:

Det er tidligere nævnt herinde (har glemt af hvem), at det burde være som på FB, hvor man de to parter slet ikke kan se hinanden.
Umiddelbart tror jeg ikke det ville tage voldsomt langt tid at kode, men tiden skal uanset hvad selvfølgelig findes et eller andet sted.

Jeg har i hvert fald gjort mig til talsmand for den funktion, det kunne være en lise at man slet ikke på nogen måde blev gjort bekendt med eksitensen af profiler man ønsker at ignorere - det er jo netop derfor man ønsker at ignorere dem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Prøv at forestille jer, hvis man kunne blokere folk man ikke brød sig om IRL. Hvis man kunne trykke på en knap, som slørede andre folks krop, eller gjorde dem usynlige og slørede deres tale. Prøv at forestille jer sådan et samfund. 

Redigeret af sølvpapirshat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...