Hop til indhold
Gæst

Advarsel - fusk - i aarhus

Recommended Posts

Sådan en gut dér.. skulle nok have lov at sluge det selv, nu når han annoncerer med det :)

PS. Tak for advarslen.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 59 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/207189

Pas på denne annonce - "hun" beder om for udbetaling via swipp - det nr. der oplyses passer til en fyr på facebook.

 

He he har lige skrevet en mail til den pågældende pige . Hun/han påstår folk herinde er fulde af løgn . He he hvad folk dog gør for og tage røven på folk og tage andres penge . Er ikke i tvivl om det er fusk . Så tak for advarsel . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Er ikke i tvivl om det er fusk :-) Jeg vil aldrig betale værken mobilplayy elle swiip..... Når men er ud på sjov så er det  kontanter!

 

Redigeret af Dennis Nord

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har mailet for sjov med personen .som påstår at vi kan mødes et offeligt sted inden betaling . Meeeeen tror nu nok jeg bliver hjemme . Sikke at folk ingen samvittighed har med og tage folks penge

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Hej

jeg prøver det samme i går..  Jeg opretter en tråd under efterlysning for at høre om der var andre der havde prøvet denne pige da hun vil have penge forud..  Kort tid efter modtager jeg en Pm  hvor jeg bliver beskyldt for at være ond mod denne pige og beskylde ind for at være en snyder.  Så folk vil gå rigtig langt for at snyde penge ud af folk :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

He he har skrevet med hende/ham og tilbød at vi kunne mødes i Århus centrum om 1 time så jeg kunne se hun var ærlig . Mærkeligt nok havde hun ikke tid lige nu . Ha ha . Magen til plattenslager

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...