Hop til indhold

Recommended Posts

Vari går på besøg hos Thai Smile http://www.thaismilemassage.dk/cms/index.php

Synes alle 3 piger ser dejlige ud, så jeg havde kun reserveret tid - det var derfor tilfældigt at det blev Mint.

Jeg havde alvorligt brug for en hård massage og det fik jeg ... av ...men godt:-) 

Hun er meget grundig og bruger ikke underarmen men fingerne til at trykke hårdt - hvilket føles bedre.
Trods tre afbrydelser var massagen til 9/10

Blev strejfet "tilfældigt" et 5-6 gange, så tankerne kom fra de ømme muskler og i stedet ned til et alvorligt opbyggede overtryk.

Så det måtte jo ende hvor det endte - med et dejligt HJ mens jeg nød synet af hendes smukke krop

Alt i alt en god oplevelse der sikkert skal gentages :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Jeps, efter egen erfaringer fungerer det altid super godt i Buddinge. Søde, sjove og dygtige kvinder, hvor alt foregår i god stemning. Kan kun anbefales...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra mig en advarsel om at bestille B2B hos Mint. Gjorde det for et halvt års tid siden. Da jeg havde betalt, og hun gik i gang med massagen, fortalte hun så, at hun helst ikke ville give B2B, fordi hun ikke brød sig om det. Det blev derfor kun til et par strejf hist og pist med brysterne. For så vidt ok - bare ikke, når man har betalt eksplicit for B2B.

I øvrigt en udmærket oplevelse - hvis man kan sige det, år man får en anden service, end den man bestilte.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Vari går på besøg hos Thai Smile http://www.thaismilemassage.dk/cms/index.php

Synes alle 3 piger ser dejlige ud, så jeg havde kun reserveret tid - det var derfor tilfældigt at det blev Mint.

Jeg havde alvorligt brug for en hård massage og det fik jeg ... av ...men godt:-) 

Hun er meget grundig og bruger ikke underarmen men fingerne til at trykke hårdt - hvilket føles bedre.
Trods tre afbrydelser var massagen til 9/10

Blev strejfet "tilfældigt" et 5-6 gange, så tankerne kom fra de ømme muskler og i stedet ned til et alvorligt opbyggede overtryk.

Så det måtte jo ende hvor det endte - med et dejligt HJ mens jeg nød synet af hendes smukke krop

Alt i alt en god oplevelse der sikkert skal gentages :-)

Hej Kanonkongen

Ved du hvad hende til højre hedder?

1463151557846[1].jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Hej Kanonkongen

Ved du hvad hende til højre hedder?

1463151557846[1].jpg

Pigen til Højre i billedet er Mint, Pigen i midten er Linda.

Jeg har besøgt dem begge for år tilbage

 

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Pigen til Højre i billedet er Mint, Pigen i midten er Linda.

Jeg har besøgt dem begge for år tilbage

 

Mange tak Gløden! 

Lyst til at dele erfaring? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panaman skrev, den 8/7/2016 at 18:18:

Mange tak Gløden! 

Lyst til at dele erfaring? 

Jo da,:-)

Mødte Mint for ca 2 år siden, da arbejde hun på Søborg Hovedgade.

Husker det som ok massage+HJ, de 2 gange jeg har besøgt hende. Pludselig var hun væk, og jeg så hun var dukket op hos Linda, her har jeg dog ikke besøgt hende.

Linda besøgte jeg ligeledes for ca 2 år siden. Hun er dog alt for ligefrem og mekanisk til mig, samt jeg fik min massage med én hånd mens hun betjente mobilen med den anden.

Men der er mange der har haft gode besøg hos Linda, nåå ja, nu var det Mint tråden handlede om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Akus

Det er et fint sted, har været der flere gange med stor tilfredshed..

Linda har jeg aldrig prøvet og de skifter lidt i pigerne, men som sagt super. Sidste gang var der en lille lækker sag (min svaghed med små modeller) hun gav en god massage, og afslutning, hvor hun stod over mit hoved så der var udsyn til hendes køn, mens hun gav et olie håndjob, sluttede af med at kneppe hende.

Desværre er det ikke nogen af dem på billedet.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kneppet alle 3.  Desværre har jeg glemt navnet på hende i den grønne overdel - måske nogen kan hjælpe min hukommelse.  Men hende havde jeg faktisk den mest intime oplevelse med.  Kan huske hun kørte sin drivvåde velduftende pikantbarberede mis rundt i hele mit hovedet så det blev vasket godt og grundigt  :-) inden jeg nærmest eksploderede oppe i hende.  En af de dage hvor jeg egentlig ikke var tændt på andet end massage.  Men vi begge savnede vist noget lir og det udviklede sig fantastisk og en af de oplevelser som ikke bare forsvinder i mængden.

Linda er jeg mere lunken overfor.  Som så mange andre har skrevet synes jeg hun er alt for mekanisk og virker til at have været i branchen i mange år  - lidt for mange.  Synes ikke rigtig man kan tænde hende - eller jeg kunne ikke - og støn og så videre virkede ikke ægte.  Men massage fint - synes bare der er langt bedre alternativer hvis det er elstra der ønskes.

Mint ganske god massage hvor jeg nærmest faldt i søvn af bar nydelse.  Hun fik dog tændt mig godt op ved masser af berøringer og det blev til både 69 og missionæren.  Godt men ikke helt op at ringe med intimitet.  

Synes generelt der er pænt og rent og vil absolut anbefale stedet og som så mange andre steder tror jeg den oplevelse man får afhænger meget af dagsformen og humør hos pigerne. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anacondaen skrev, for 14 timer siden:

Jeg har kneppet alle 3.  Desværre har jeg glemt navnet på hende i den grønne overdel - måske nogen kan hjælpe min hukommelse.  Men hende havde jeg faktisk den mest intime oplevelse med.  Kan huske hun kørte sin drivvåde velduftende pikantbarberede mis rundt i hele mit hovedet så det blev vasket godt og grundigt  :-) inden jeg nærmest eksploderede oppe i hende.  En af de dage hvor jeg egentlig ikke var tændt på andet end massage.  Men vi begge savnede vist noget lir og det udviklede sig fantastisk og en af de oplevelser som ikke bare forsvinder i mængden.

Linda er jeg mere lunken overfor.  Som så mange andre har skrevet synes jeg hun er alt for mekanisk og virker til at have været i branchen i mange år  - lidt for mange.  Synes ikke rigtig man kan tænde hende - eller jeg kunne ikke - og støn og så videre virkede ikke ægte.  Men massage fint - synes bare der er langt bedre alternativer hvis det er elstra der ønskes.

Mint ganske god massage hvor jeg nærmest faldt i søvn af bar nydelse.  Hun fik dog tændt mig godt op ved masser af berøringer og det blev til både 69 og missionæren.  Godt men ikke helt op at ringe med intimitet.  

Synes generelt der er pænt og rent og vil absolut anbefale stedet og som så mange andre steder tror jeg den oplevelse man får afhænger meget af dagsformen og humør hos pigerne. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Thai Smile Massage - HUSK det nu..."-indlægget fra februar må fortsat undre ......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har klart bedst erfaring med Mint. Hun er sød, charmerende, giver rigtig god hård og mellemhård massage - og så har en en dejlig stram fisse, som gerne vil slikkes. FP er også dejlig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
Anacondaen skrev, den 13. juli 2016 at 23:23:

Jeg har kneppet alle 3.  Desværre har jeg glemt navnet på hende i den grønne overdel - måske nogen kan hjælpe min hukommelse.  Men hende havde jeg faktisk den mest intime oplevelse med.  Kan huske hun kørte sin drivvåde velduftende pikantbarberede mis rundt i hele mit hovedet så det blev vasket godt og grundigt  :-) inden jeg nærmest eksploderede oppe i hende.  En af de dage hvor jeg egentlig ikke var tændt på andet end massage.  Men vi begge savnede vist noget lir og det udviklede sig fantastisk og en af de oplevelser som ikke bare forsvinder i mængden.

Linda er jeg mere lunken overfor.  Som så mange andre har skrevet synes jeg hun er alt for mekanisk og virker til at have været i branchen i mange år  - lidt for mange.  Synes ikke rigtig man kan tænde hende - eller jeg kunne ikke - og støn og så videre virkede ikke ægte.  Men massage fint - synes bare der er langt bedre alternativer hvis det er elstra der ønskes.

Mint ganske god massage hvor jeg nærmest faldt i søvn af bar nydelse.  Hun fik dog tændt mig godt op ved masser af berøringer og det blev til både 69 og missionæren.  Godt men ikke helt op at ringe med intimitet.  

Synes generelt der er pænt og rent og vil absolut anbefale stedet og som så mange andre steder tror jeg den oplevelse man får afhænger meget af dagsformen og humør hos pigerne. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kvinden til venstre hedder Daw, måske staves det anderledes. Har også slev været hos dem alle tre og opleverede også Daw som virkelig tændt. Linda er som hun er. Jeg synes hun er sjov, og man ved hvad man får. Mint er ganske lækker, men virker lidt mere reserveret. Havde en sjov 4-hånds btb med Mint og Linda, og der var gang i den, men ikke så intimt som med Daw.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...