Hop til indhold
Gæst

Suvarnabhumi, Bkk ??

Recommended Posts

Gæst

Er der nogle gode forslag til at dræbe tre timer uden for Suvarnabhume Airport (Bangkok intr. Lufthavn)

Helst ville jeg gerne finde en omgang lækker Soapy massage, med det hele, evt gerne med to piger...

Men andre inspirerende forslag modtages meget gerne - dog har ladyboys ingen interesse

Jeg håber meget på nogle frække ideer fra jer, og gerne med et par links

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er svær... Men lej et hotel ved lufthavnen og så arranger en pige kommer forbi.. Der er masser af hjemmesider hvor du kan finde freelancere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
chewie skrev, for 5 minutter siden:

Den er svær... Men lej et hotel ved lufthavnen og så arranger en pige kommer forbi.. Der er masser af hjemmesider hvor du kan finde freelancere.

Tak for forslaget, men det er så ikke lige mig, Men mon ikke at der findes noget massage inden for det område (ca 5-10km fra lufthavnen)

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, 1 time siden:

Tak for forslaget, men det er så ikke lige mig, Men mon ikke at der findes noget massage inden for det område (ca 5-10km fra lufthavnen)

Kære legesyg:)

De 3 timer, - er de regnet fra flyet ankommer (altså arrival) og til "Take off" - afgang = 3 timer    ?????

Hvis det er tilfældet så skal du fratrække din "transfer" i lufthavnen - check af pas og indtjek. Det er en stor lufthavn, så regn med 1 time, og herefter skal du finde og forhandle pris med en taxa og sandsynligvis med indbygget "sightseeing"   (sightseeing = turister er til for at blive snydt!!!! ) - hvor meget er der så tilbage?

Men er de 3 timer den tid du vitterlig påregner udenfor  Suvarnabhume Airport er situationen en anden, og alligevel går 3 timer hurtigt.

Hvorfor ikke bare blive en ekstra dag i Bangkok - så bliver det heller ikke så stressende !!! :)

Mange hilsner

Nyder livet

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellers er der jo massageshops i lufthavnen :)

Jeg har dog kun fået benmassagen, men det var også dejligt at fordrive en times tid på den måde.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nyder livet skrev, for 3 timer siden:

Kære legesyg:)

De 3 timer, - er de regnet fra flyet ankommer (altså arrival) og til "Take off" - afgang = 3 timer    ?????

Hvis det er tilfældet så skal du fratrække din "transfer" i lufthavnen - check af pas og indtjek. Det er en stor lufthavn, så regn med 1 time, og herefter skal du finde og forhandle pris med en taxa og sandsynligvis med indbygget "sightseeing"   (sightseeing = turister er til for at blive snydt!!!! ) - hvor meget er der så tilbage?

Men er de 3 timer den tid du vitterlig påregner udenfor  Suvarnabhume Airport er situationen en anden, og alligevel går 3 timer hurtigt.

Hvorfor ikke bare blive en ekstra dag i Bangkok - så bliver det heller ikke så stressende !!! :)

Mange hilsner

Nyder livet

Jeg forstår helt hvad du siger, og er meget enig med dig - jeg er en meget erfaren rotte i Thailand generelt

Jeg har en lejebil her, og har uden at komme ind på detaljerne i mit arbejde - tre timer på onsdag imellem at jeg skal aflevere en i lufthavnen, og inden at jeg skal have møde med den næste på et hotel lige i nærheden af lufthavnen

De tre timer skal da ikke bare slås ihjel - hvorfor ikke nyde dem med noget frækt :-P

Bbullersen skrev, for 2 timer siden:

Ellers er der jo massageshops i lufthavnen :)

Jeg har dog kun fået benmassagen, men det var også dejligt at fordrive en times tid på den måde.

BB

Da jeg derfor ikke kommer ind i selve lufthavnsområdet, så kan deres massage desværre ikke blive benyttet, og desuden tilbyder de vist heller intet frækt, selv om det seer ud til at de har nogle private rum bagved

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 11 timer siden:

Jeg forstår helt hvad du siger, og er meget enig med dig - jeg er en meget erfaren rotte i Thailand generelt

Jeg har en lejebil her, og har uden at komme ind på detaljerne i mit arbejde - tre timer på onsdag imellem at jeg skal aflevere en i lufthavnen, og inden at jeg skal have møde med den næste på et hotel lige i nærheden af lufthavnen

De tre timer skal da ikke bare slås ihjel - hvorfor ikke nyde dem med noget frækt :-P

Da jeg derfor ikke kommer ind i selve lufthavnsområdet, så kan deres massage desværre ikke blive benyttet, og desuden tilbyder de vist heller intet frækt, selv om det seer ud til at de har nogle private rum bagved

Nååh, det giver jo bedre mening :)

Jeg havde på et tidspunkt besøg af en freelance i BKK, der fortalte at hun arbejdede på et af de større massagesteder ude ved lufthavnen. Men så ved jeg altså ikke mere, men det tyder jo på at der ER noget ;)

Heller ikke sikker på man kan få noget af det frække i shopsne INDEN i lufthavnen, men man ved sgu' aldrig, det er jo Thailand...

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bbullersen skrev, for 3 timer siden:

Nååh, det giver jo bedre mening :)

Jeg havde på et tidspunkt besøg af en freelance i BKK, der fortalte at hun arbejdede på et af de større massagesteder ude ved lufthavnen. Men så ved jeg altså ikke mere, men det tyder jo på at der ER noget ;)

Heller ikke sikker på man kan få noget af det frække i shopsne INDEN i lufthavnen, men man ved sgu' aldrig, det er jo Thailand...

 

BB

Men jeg kommer alligevel ikke forbi INDE i lufthavnen, før end jeg skal hjem - og der har jeg lige været halvanden uge sammen med min Sugerbabe, så der er jeg nok ikke så hungrende,

Måske netop en fin måde at finde ud af det på, spørge til hvormeget de tilbyder, uden af skulle have noget ;-)

Jeg har prøvet at google flere forskellige kombinationer af massage, incall, gogo med kombinationer af Suvarnabhumi og Bang Phli... men ikke rigtig noget brugbart resultat endnu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Anacondaen skrev, den 13/5/2016 at 14:22:

Mindre end 10 min kørsel fra lufthavn ligger en del mindre massageshops.  Her kan du få rigtig god massage og som minimum en håndtrold

Den "adresse" wil jeg da rigtig gerne kende til jeg snart skal derud igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...