Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Kawaii hos Daisy Club i dag. Billederne lyver ikke, hun er en meget sød og køn pige. Langt hår, kønt ansigt, flotte små bryster B-skål. Pæn krop med en lille dusk mellem benene. Hun virker genert og tilbageholdende. Jeg fik et bad og bad om massage først, for at løsne lidt op. Massagen var ok, men uden nogen erotiske anstrøg. I forhold til Cici, som jeg lige har besøgt, så mangler Kawaii charme og udstråling, og trods hendes gode fordele, forstår hun ikke at bruge dem til at pirre. Hun kommer til at virke lidt tung og uinspireret i stedet for sexet og erotisk. Efter massagen gik hun i gang med et blowjob, det var dog super fedt, blødt, dybt og lækkert. Men igen fik hun pakket sig inde, så man ikke kunne nyde hendes krop. Det virker som om hun ikke har lyst til at knalde, men holdt stædigt fast i at gøre blowjobbet færdigt. Og resultatet udeblev ikke, og kanonen blev fyret af i hendes mund.

Gentagelses faktoren er desværre ikke særlig stor. Så skal hun godt nok udvikle sig meget. Hvis der dukker bedre anmeldelser op, kan det være jeg prøver igen.

https://daisyclub.dk/kawaii

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har noe av den samme erfaringen som Hanson. Kawaii er usedvanlig pen, har en nydelig kropp og er behagelig å være sammen med. Men noen større lidenskap er ikke å spore.

På plussiden snakker hun godt spansk, gir god massage, og er mye bedre til å kysse enn kinesere flest (pro-tip: kom tidlig på dagen, mens ånden fremdeles er frisk og fin).

Såvidt jeg forsto hører hun hjemme i Madrid, og kanskje sliter hun litt med kulturforskjellen: Der spanjoler generelt foretrekker å knalde raskt og deretter brase ut døren, liker nordeuropeere flest å ta seg god tid og gjerne slappe av litt sammen etterpå. Kawaii passer nok best i en "fuck'n'go"-kultur.

Men for all del: Det var en god opplevelse, selv om det ikke kunne bli fantastisk. Jeg ville ha gjort det igjen, men da ville jeg valgt en halv time fremfor en hel ettersom det nok er her hennes styrke ligger.

Redigeret af Hofman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu bliver det indviklet. En japansk pige oplært som kneppepige i Japan har - omplantet til Spanien - tillært sig sydeuropæisk kneppekultur. Siden - omplantet til Danmark - har hun nu tilvænnings-problemer med nordisk kneppekultur. - Dette er et antropologisk/etnografisk studieprojekt. - Jeg vil udvise tålmodighed og give hende en hel time til træning i interkulturel kneppeforståelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...