Hop til indhold
ppd

GB ofte i Jylland og Fyn?

Recommended Posts

 

Hmm..

Hvorfor er 2/3 af alle GB ofte i Jylland og på Fyn?

Er folk mere impulsive end i København?

Er pigerne mere villige til at "gøre noget vildt" med fremmede mænd?

Hvorfor er det så svært at stable noget ordenligt på benene i København med livlige og lovlige unge attraktive piger , feks. studerende og lignende..?

Der er jo masser af piger som arbejder på byens hotte steder. ClubErotica, Romantica, Pussygalores, Sexyclub og så videre..

Et GB på 2 timer til 1600-2000 kr pr næse for 8-10 deltagere, indbringer en pæn pose penge til de deltagende piger og når det er under ordnede forhold, så er pigerne jo sikre på at alt foregår efter hensigten.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Hvis mit GB går godt i morgen vil jeg gerne en anden gang kommer til fx København. Jeg har og gør mit for det bliver en god dag i morgen, resten er op til jer mænd der ligger vej en forbi mig i morgen: ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kræver masse arbejde, kræfter, vilje, tålmodighed, o.s.v. at arrangere et GB. Der skal være en "næsten" på fuldtid til arrangere et GB hver anden uge!

Del dette indlæg


Link til indlæg
skrev, for 2 timer siden:

Det kræver masse arbejde, kræfter, vilje, tålmodighed, o.s.v. at arrangere et GB. Der skal være en "næsten" på fuldtid til arrangere et GB hver anden uge!

OK.

Der er bare så mange dejlige piger i Københavnsområdet, jeg godt gad se fyldt ud til et arrangement/arrangementer, hvor det hele gynger..

Tænkte på om pigerne er mere "forsigtige" herover, men det er nok dét med planlægningen..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
RasmusL skrev, for 3 timer siden:

Jylland er så heldige at de har  Peter :-o:-D

Ingen bro. Billigere huse, hente slik og vand billigt ved grænsen og i dag..også solskin..Whats not to Like?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
RasmusL skrev, for 8 timer siden:

Jylland er så heldige at de har  Peter :-o:-D

Jeg har ikke en Peter eller anden mand til at hjælpe med mit GB. Det kan jeg da selv planlægge, og hos mig selv, hvor jeg plejer at modtage besøg af jer skønne Herre :) 

og desværre hørt en del dårlig ting om de mænd der holder GB. Så jeg synes ikke det er heldig vi herover i Jylland har fx en Peter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hørte til et GB at folk i København oftere melder afbud i sidste øjeblik, eller bare slet ikke dukker op, og der ikke sker det samme i Jylland. Det er nok en af flere grunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, for 18 timer siden:

Jeg har ikke en Peter eller anden mand til at hjælpe med mit GB. Det kan jeg da selv planlægge, og hos mig selv, hvor jeg plejer at modtage besøg af jer skønne Herre :) 

og desværre hørt en del dårlig ting om de mænd der holder GB. Så jeg synes ikke det er heldig vi herover i Jylland har fx en Peter 

"hørt" hvorfra, er det alm rygtesmede eller har det været en deltager til GB hos Peter ?? Rygter kan jeg ihvertfald IKKE bruge til noget! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK.

Så langt så godt.

Håber trods alt der sker noget i Kbhsområdet hen over sommeren..

Og at nogle af de nævne steder læser med herinde..

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...