Jaguaren 19 Skrevet 8. Maj, 2016 https://annoncelight.dk/showad/206746 Nogen der har erfaringer med hende her fra Randers? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Verbal 102 Skrevet 8. Maj, 2016 Priserne antyder svindel, men prøv at lav en aftale med hende Bare husk IKKE at betale forud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Pipo Gigante 46 Skrevet 8. Maj, 2016 Jeg har ikke selv været der men har læst lidt omkring hende her på sitet.Hun er vist go nok og efter sigende yder hun en ok service, men har vist en lidt sjov personlighed, hun er osse anmeldt her på sitet.. mvh El Pipo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Pipo Gigante 46 Skrevet 8. Maj, 2016 1 min søgning på EG mvh El Pipo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dustman 48 Skrevet 8. Maj, 2016 Jeg har været der...ved møde i bilen tager hun dig med i skoven eller på en nedlagt industri grund hvor hun giver et super blow og tøsen er supper snæver så det er fantastisk og så tager hun bare i mod.....dog vil jeg ikke anbefale det sted hun holder til hvis det er der hun er....det er en rønne der er ved at falde sammen om ørerne på mathilde og den anden tøs der holder til....og så er de på et eller andet has eller så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goliath2.0 282 Skrevet 9. Maj, 2016 Er der nogen der kan beskrive hende lidt bedre? Annoncen er lidt tynd, slank og flot står der bare. Måske komme med et forslag til en man synes hun ligner lidt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brandmand 136 Skrevet 9. Maj, 2016 Taler vi Randersskøgen ? Hun er da noget ældre ... ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 9. Maj, 2016 Er det kun mig der synes det er helt vanvittigt at hun tilbyder sex uden kondom, og så for 200 mere end hendes normale pris.. Det kan da umuligt være den risiko værd.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaguaren 19 Skrevet 9. Maj, 2016 Dustman skrev, for 21 timer siden: Jeg har været der...ved møde i bilen tager hun dig med i skoven eller på en nedlagt industri grund hvor hun giver et super blow og tøsen er supper snæver så det er fantastisk og så tager hun bare i mod.....dog vil jeg ikke anbefale det sted hun holder til hvis det er der hun er....det er en rønne der er ved at falde sammen om ørerne på mathilde og den anden tøs der holder til....og så er de på et eller andet has eller så Vil du ta et genbesøg hos hende? Hvad er hun på skalaen fra 1-10? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tommydrengen 13 Skrevet 9. Maj, 2016 Jeg har sendt to mails til hende men har ikke modtaget noget svar endnu jeg vil godt tage et for holdet:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 13. Maj, 2016 Jeg forsøger også.. indtil videre intet svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mark 2 Skrevet 15. Maj, 2016 Fik en aftale med hende, men hun viste sig så ikke på de aftalte sted. Så går ud fra at det er en Fake, eller blot en der er useriøs. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg