Hop til indhold

Blondine Randers 19

Featured Replies

Skrevet

Priserne antyder svindel, men prøv at lav en aftale med hende :) Bare husk IKKE at betale forud ;)

Skrevet

Jeg har ikke selv været der men har læst lidt omkring hende her på sitet.Hun er vist go nok og efter sigende yder hun en ok service, men har vist en lidt sjov personlighed, hun er osse anmeldt her på sitet..

mvh El Pipo

Skrevet
  • Jeg har været der...ved møde i bilen tager hun dig med i skoven eller på en nedlagt industri grund hvor hun giver et super blow og tøsen er supper snæver så det er fantastisk og så tager hun bare i mod.....dog vil jeg ikke anbefale det sted hun holder til hvis det er der hun er....det er en rønne der er ved at falde sammen om ørerne på mathilde og den anden tøs der holder til....og så er de på et eller andet has eller så
Skrevet

Er der nogen der kan beskrive hende lidt bedre? Annoncen er lidt tynd, slank og flot står der bare. Måske komme med et forslag til en man synes hun ligner lidt?

Skrevet

Er det kun mig der synes det er helt vanvittigt at hun tilbyder sex uden kondom, og så for 200 mere end hendes normale pris.. Det kan da umuligt være den risiko værd.. 

Skrevet
  • Author
Dustman skrev, for 21 timer siden:
  • Jeg har været der...ved møde i bilen tager hun dig med i skoven eller på en nedlagt industri grund hvor hun giver et super blow og tøsen er supper snæver så det er fantastisk og så tager hun bare i mod.....dog vil jeg ikke anbefale det sted hun holder til hvis det er der hun er....det er en rønne der er ved at falde sammen om ørerne på mathilde og den anden tøs der holder til....og så er de på et eller andet has eller så

Vil du ta et genbesøg hos hende? Hvad er hun på skalaen fra 1-10?

Skrevet

Jeg har sendt to mails til hende men har ikke modtaget noget svar endnu jeg vil godt tage et for holdet:)

Skrevet

Fik en aftale med hende, men hun viste sig så ikke på de aftalte sted. Så går ud fra at det er en Fake, eller blot en der er useriøs.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.