Hop til indhold
Jaguaren

Blondine Randers 19

Recommended Posts

Jeg har ikke selv været der men har læst lidt omkring hende her på sitet.Hun er vist go nok og efter sigende yder hun en ok service, men har vist en lidt sjov personlighed, hun er osse anmeldt her på sitet..

mvh El Pipo

Del dette indlæg

Link til indlæg
  • Jeg har været der...ved møde i bilen tager hun dig med i skoven eller på en nedlagt industri grund hvor hun giver et super blow og tøsen er supper snæver så det er fantastisk og så tager hun bare i mod.....dog vil jeg ikke anbefale det sted hun holder til hvis det er der hun er....det er en rønne der er ved at falde sammen om ørerne på mathilde og den anden tøs der holder til....og så er de på et eller andet has eller så

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der kan beskrive hende lidt bedre? Annoncen er lidt tynd, slank og flot står der bare. Måske komme med et forslag til en man synes hun ligner lidt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det kun mig der synes det er helt vanvittigt at hun tilbyder sex uden kondom, og så for 200 mere end hendes normale pris.. Det kan da umuligt være den risiko værd.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dustman skrev, for 21 timer siden:
  • Jeg har været der...ved møde i bilen tager hun dig med i skoven eller på en nedlagt industri grund hvor hun giver et super blow og tøsen er supper snæver så det er fantastisk og så tager hun bare i mod.....dog vil jeg ikke anbefale det sted hun holder til hvis det er der hun er....det er en rønne der er ved at falde sammen om ørerne på mathilde og den anden tøs der holder til....og så er de på et eller andet has eller så

Vil du ta et genbesøg hos hende? Hvad er hun på skalaen fra 1-10?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik en aftale med hende, men hun viste sig så ikke på de aftalte sted. Så går ud fra at det er en Fake, eller blot en der er useriøs.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...