lhrn 122 Skrevet 8. Maj, 2016 Hej, er der nogen der har været på sønderborgvej 7 ved kruså for nyligt og kan og vil berette om priser og udseende samt kvalitet, tænker på at kører forbi tirsdag. Synes ikke jeg kan finde nogle anmeldelser af nyerer dato På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etavolk 12 Skrevet 8. Maj, 2016 https://www.eroguide.dk/forum/topic/47943-sønderborgvej-7-kruså/#comment-389411 Hendes annonnce har ikke blevet ændret siden jeg var der sidst. Jeg tror mime erfaringer stadigvæk er brugbare. Skriv gerne en opdatering hvis du tager derned... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 8. Maj, 2016 lhrn skrev, for 11 timer siden: Synes ikke jeg kan finde nogle anmeldelser af nyere dato Måske folk bare foretrækker at køre 5 min længere og helt til Flensborg, hvor pigerne også er udenlandske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
raskas 6 Skrevet 9. Maj, 2016 Jeg vil også gerne vide hvad der er at finde på sønderborgvej 7, var der for længe siden, der var en sød smuk dansk talende thai. Hun var super smuk.... og fræk. Lad os høre om det er værd at besøge.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 9. Maj, 2016 raskas skrev, for 3 timer siden: Jeg vil også gerne vide hvad der er at finde på sønderborgvej 7, var der for længe siden, der var en sød smuk dansk talende thai. Hun var super smuk.... og fræk. Lad os høre om det er værd at besøge.... Hvordan med: Lovely Thai Massage http://lovelythai.dk/ Ligger også på rute 401, bare inde i selve Kruså og på Tøndervej 14, Kruså Og er de kommet tilbage fra ferie? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 30. Maj, 2016 Nogen der har været forbi på det sidste? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 31. Maj, 2016 For lige at afrunde Lovely Thai Massage. Jeg var der for ca 2 år siden. Kan se at hjemmesiden er den samme, så går ikke ud fra at der er sket meget nyt på stedet. Det er mere et bordel end massage.. Du kan få hvad du vil have.. Jeg fik massage med efterfølgende hj.. Det var ikke decideret dårligt, men en anelse mekanisk.. Så hvis du alligevel er på de kanter, så findes det mange bedre i området.. Medmindre klokken er 3 om natten, og du SKAL have taget trykket.. Så er den døgnåben.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrXX 20 Skrevet 8. April, 2017 noget nyt fra dette sted ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FunnyThai 0 Skrevet 2. Maj, 2017 Nogen, som har besøgt adressen fornylig. Fra tid til anden har der jo været en sød lækker thai slid på stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 33 Skrevet 4. Maj, 2017 FunnyThai skrev, den 02-05-2017 at 22:17: Nogen, som har besøgt adressen fornylig. Fra tid til anden har der jo været en sød lækker thai slid på stedet. Hej har været der i sidste uge der er 2 piger den ene er thai og giver god massage , den anden er filippiner og giver også sex . Fik kun massage af thai hun er ikke ung jeg vil tro at hun er et sted i 40 så ikke den anden . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg