Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, er der nogen der har været på sønderborgvej 7 ved kruså for nyligt og kan og vil berette om priser og udseende samt kvalitet, tænker på at kører forbi tirsdag. Synes ikke jeg kan finde nogle anmeldelser af nyerer dato

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, for 11 timer siden:

Synes ikke jeg kan finde nogle anmeldelser af nyere dato

Måske folk bare foretrækker at køre 5 min længere og helt til Flensborg, hvor pigerne også er udenlandske :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også gerne vide hvad der er at finde på sønderborgvej 7, var der for længe siden, der var en sød smuk dansk talende thai.

Hun var super smuk.... og fræk. Lad os høre om det er værd at besøge....

Del dette indlæg


Link til indlæg
raskas skrev, for 3 timer siden:

Jeg vil også gerne vide hvad der er at finde på sønderborgvej 7, var der for længe siden, der var en sød smuk dansk talende thai.

Hun var super smuk.... og fræk. Lad os høre om det er værd at besøge....

Hvordan med:

Lovely Thai Massage

http://lovelythai.dk/

Ligger også på rute 401, bare inde i selve Kruså og på Tøndervej 14, Kruså

Og er de kommet tilbage fra ferie?

Del dette indlæg


Link til indlæg

For lige at afrunde Lovely Thai Massage.

Jeg var der for ca 2 år siden. Kan se at hjemmesiden er den samme, så går ikke ud fra at der er sket meget nyt på stedet.

Det er mere et bordel end massage.. Du kan få hvad du vil have.. Jeg fik massage med efterfølgende hj.. Det var ikke decideret dårligt, men en anelse mekanisk.. 

 

Så hvis du alligevel er på de kanter, så findes det mange bedre i området.. Medmindre klokken er 3 om natten, og du SKAL have taget trykket.. Så er den døgnåben..

Del dette indlæg


Link til indlæg
FunnyThai skrev, den ‎02‎-‎05‎-‎2017 at 22:17:

Nogen, som har besøgt adressen fornylig. Fra tid til anden har der jo været en sød lækker thai slid på stedet.

Hej har været der i sidste uge der er 2 piger den ene er thai og giver god massage , den anden er filippiner og giver også sex .

Fik kun massage af thai hun er ikke ung jeg vil tro at hun er et sted i 40 så ikke den anden .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...