Hop til indhold
Gæst

De lange åbningstider enda døgn åbent

Recommended Posts

Gæst

Det er fordi der er alt for mange kunder

Ja klogere kan man altid blive.

De lange åbningstider skyldes de mange kunder.

En dag jeg ville vente til den forrige kunde var gået.

Jeg fandt et sted så jeg kunne følge det.

Men da der havde været 8 mand på 4 timer blev jeg træt og tog hjem

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enra skrev, for 40 minutter siden:

Det er fordi der er alt for mange kunder

Ja klogere kan man altid blive.

De lange åbningstider skyldes de mange kunder.

En dag jeg ville vente til den forrige kunde var gået.

Jeg fandt et sted så jeg kunne følge det.

Men da der havde været 8 mand på 4 timer blev jeg træt og tog hjem

 

 

Naaah tror det er en undtagelse det du har "set"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Enra skrev, for 2 timer siden:

Jeg fandt et sted så jeg kunne følge det.

Men da der havde været 8 mand på 4 timer blev jeg træt og tog hjem

tror du ikke det var en hashbule du overvågede....;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Grækeren skrev, for 2 minutter siden:

tror du ikke det var en hashbule du overvågede....;-)

Jo og som har holdt mor´s dag :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må sige jeg synes nu der komme en del på de forskellige Thai massage klinikker i Århus. Det sidste 6 gange jeg har været afsted er der altid kommet et par kunder og ringet på, lukket ind og lukket ud på den time jeg har været der.

Og når klinikkerne er nød til at afvise folk, eller bede dem komme igen senere så er det altså ikke fordi der er mangle på kunder men måske det ry som pigerne eller klinikken har fået.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enra skrev, for 11 timer siden:

Det er fordi der er alt for mange kunder

Ja klogere kan man altid blive.

De lange åbningstider skyldes de mange kunder.

En dag jeg ville vente til den forrige kunde var gået.

Jeg fandt et sted så jeg kunne følge det.

Men da der havde været 8 mand på 4 timer blev jeg træt og tog hjem

 

 

Sad du i fire timer og spionerede et bordel? Eller sad i ni mand i et venteværelse og kiggede på hinanden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 1 time siden:

De lange åbningstider skyldes de mange kunder.

Så de piger, der ikke har døgnåbent, har ikke så mange kunder og man bør gå efter steder med døgnåbent, da de må være meget populære og give en god service :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun

Nu er det så ikke noget Midtj skriver (eller mener?) men derimod et citat af trådstarters indlæg.:-o:oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren Brun skrev, for 47 minutter siden:

Nu er det så ikke noget Midtj skriver (eller mener?) men derimod et citat af trådstarters indlæg.:-o:oops:

Undskyld, fik fat i det forkerte citatfelt ;-)

Enra skrev, for 23 timer siden:

En dag jeg ville vente til den forrige kunde var gået.

Så de piger, der ikke har døgnåbent, har ikke så mange kunder og man bør gå efter steder med døgnåbent, da de må være meget populære og give en god service :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke, at det er specielt rart at tænke på, at der et eller andet sted har siddet en fyr og luret på, at den og den går ind et sted. Jeg ville nok holde den slags oplysninger for mig selv, hvis jeg lurede på andre.

Man kan have døgnåbent af mange grunde. Måske er man fleksibel med tiden. Jeg kan sagtens forestille mig, at nogle af de unge kvinder kan få tiden til at gå bl.a. med kundepleje på nettet, opdatering af hjemmeside, studier, andet arbejde på computeren, telefonsamtaler med mormor osv. osv..

Det behøver altså ikke at sige noget om antallet af klienter, at man har døgnåbent. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dani skrev, 1 time siden:

Det behøver altså ikke at sige noget om antallet af klienter, at man har døgnåbent. 

Nej, men det siger noget om at pigen og stedet forsøger at udnytte tiden og lejemålet til at score maks. antal kunder og få den størst mulige fortjeneste - at stederne med døgnåbent så ofte er kendt for at give en ringe service, så mange pga. dårlige erfaringer går langt uden om dem - gør så til gengæld at den store fortjeneste udebliver og at de måske netop derfor er nødt til at holde døgnåbent og tiltrække de få kunder, der aldrig vil eller tør besøge en glædespige i fuldt dagslys og forlange overpriser af de få der alligevel vover sig frem, for at få en tilstrækkelig indtjening :roll:

Jeg synes det er OK med døgnåbent, hvis bare piger og klinikker undlod at sætte priserne op om natten og på anden vis forsøgte at blokke kunderne til at betale mere for at give en bedre service. Der kan jo være mennesker der af forskellige grunde: offentlig kendte personer, embedsmænd, rigmænd mm. for hvem det kunne være totalt ødelæggende af få tillagt et ry for at besøge glædespiger - men også mere alm. mennesker kan være lyssky - f.eks. dem der allerførste gang vil besøge et bordel - men det er nok ikke uden grund af 30% af alle de mænd, der har besøgt et bordel/glædespige (NB. ikke 30 % af alle mænd - nogen mænd besøger aldrig en glædespige) - aldrig gør det igen, da man nogen af de døgnåbne steder nærmest har indtryk af at pigerne bevidst forsøger, at give en en så dårlig oplevelse at man finder ud af, at konen derhjemme nok alligevel er bedre ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dani skrev, for 1 time siden:

Jeg kan sagtens forestille mig, at nogle af de unge kvinder kan få tiden til at gå bl.a. med kundepleje på nettet, opdatering af hjemmeside, studier, andet arbejde på computeren, telefonsamtaler med mormor osv. osv..

Hvad mon så de gam, øhhh modne kvinder får tiden til at gå med :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personlig tror jeg at døgnåben er en faresignaler om trafficking og andet urent trav.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

hmmmm ...døgnåbent, ligner det ikke noget med at pigen bla overnatter på stedet kunder hurtig ind, og endnu hurtigere ud :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 19 timer siden:

Personlig tror jeg at døgnåben er en faresignaler om trafficking og andet urent trav.

Har præcis samme tanke. Døgnåbent sættee gang i alle advarselslamper hos mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Jernsvinet skrev, den 8. maj 2016 at 00:04:

Så de piger, der ikke har døgnåbent, har ikke så mange kunder og man bør gå efter steder med døgnåbent, da de må være meget populære og give en god service :roll:

Tænker li en tanke med at måske det omvendte også kan være tilfældet at det fordi der ikke kommer mange gæster at man nødsaget til at holde døgnåbent... Syntes det at man viser en bestemt åbningstid i et vis tidsrum også kan signalerer at man har et liv udover at være GP og gerne vil lade op og være fyldt af go energi til næste dag... ❤️❤️Go dag derude i det fine vejr:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 15 minutter siden:

Tænker li en tanke med at måske det omvendte også kan være tilfældet at det fordi der ikke kommer mange gæster at man nødsaget til at holde døgnåbent...

Du forstod vist ikke helt min ironi ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Du forstod vist ikke helt min ironi ;-)

Jo jo var jeg helt med på... Havde bare li lyst også at komme med lille indspark... Så godt din smiley:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...