Hop til indhold
Gæst

Ny Thaimassage på Mariagervej 87, Randers.

Recommended Posts

Gæst
I sidste uge fik jeg afprøvet kvaliteten på det nye massagested på Mariagervej 87.
Massagen foregår i et rum i kælderen. Hun er næsten lige flyttet ind i huset, - lokalet er lidt slidt, men hun er i gang med maling og pensel. - og når hun bliver færdig med det, så får hun et ganske udmærket massagerum.

Massagen foregik på massagebriks - den model med hul til hovedet- og der benyttes lugtfrit olie. Jeg fik en massage, som kan måle sig med det bedste som tilbydes i Randers. Ejeren er vel ca. 40 og har godt styr på massagen. Dem som trænger til en god massage kan roligt møde op, - men skal ikke forvente andet end massage, - men den er til gengæld også helt i top.

Del dette indlæg


Link til indlæg

350 kg ????? det er dælme dyrt hvis der ikke er ekstra med  (hvis man altså regner tusind for kg, som jeg gør )

jeg kan i øvrigt tilslutte mig beskrivelsen af en god og kompetent massage, hvor der ikke bliver lagt op til ekstra. Og jeg betalte også kr 350......

Redigeret af ommeren
Skrivefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...