1master 255 Skrevet 7. Maj, 2016 (edited) Mon nogen af eroguide brødrene skulle have prøvet denne i mine øjne lækre pige og evt. vil dele lidt info omkring hende? https://sugardaters.dk/show?alias=Misscocio Redigeret 10. Maj, 2016 af Qivitoq overskrift ikke fyldestgørende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 7. Maj, 2016 Hun svarer ikke på mine beskeder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bullermadsen Skrevet 8. Maj, 2016 nej hun svare ikke nok fordi 70% af profilerne er fake det er den meste useriøse side jeg kender til dagens dato og så der er forskels behandling på kønnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 8. Maj, 2016 Forskels behandling, du mener vi skal betale for fissen, det har vi vel altid gjort, på den ene eller anden måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bullermadsen Skrevet 8. Maj, 2016 du kan gøre hva du vil hvis du ikke kan score andet må du betale men og betale for kvinder der tror de er guld vær så er man da dum guld er ikke noget vær idag. men en useriøs side annoncelight er bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg