Hop til indhold
Guest farvel25

Thai massage Viborgvej 49 skive

Recommended Posts

Guest farvel25

Var et hurtig smut forbi viborgvej 49 i Skive, da jeg skulle banke på døren, blive den lukket op af en smuk thai : )  første tænke jeg det er sgu ikke normalt det her..!! Men inden jeg fik sagt noget sag den søde thai pige at pigen, som var her kom om 1 minut, jeg snakke lidt med hende, og hun forklaret mig at der er 2 lejligheder i huset og at hun har lejet lejligheden i huset, og hun vil lave thai-massage i huset og hendes veninde vil være der mandag til søndag, hun var rigtig flot og hun kunne godt lokke mig oven på næste gang ; ) 

men det var heller ikke dårligt det som jeg mødet i stuen ; ) kommer helt sikkert igen ; )

Ubiii

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg har en tur til Skive i næste uge, så jeg ville høre om man skal tage sparekronnerne med til et besøg, så er der nogen der ved om der var kommet et nyt thai sted der????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

I stedet for bare at skrive - så tag dog aktion.

@Skivefyr og @skivemd  - lyder til at i er lokale - så tjek det ud og lad os andre få klar besked :-)

@bigD kommenterer jo stadig lystig - uden at der åbenbart kommer andet ud af det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
eg1 skrev, for 21 minutter siden:

Hej.

I stedet for bare at skrive - så tag dog aktion.

@Skivefyr og @skivemd  - lyder til at i er lokale - så tjek det ud og lad os andre få klar besked :-)

@bigD kommenterer jo stadig lystig - uden at der åbenbart kommer andet ud af det.

 

Hej

Jeg besøgte transmarie tror jeg hun hed i lørdags (er vist også beskrevet herinde som Tina) det foregik på første sal og jeg tror der var en pige i stuen

men spurgte ikke. Ved ikke om det er beboet i dag har søgt på flere site uden held. Google-maps har et billede af huset fra maj 2012, og det ser også sådan ud i dag. 

Jeg så ikke en eneste thai reklame, så et desideret thai sted er det ikke.     Håber det kan hjælpe jer

           Mvh Olsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
eg1 skrev, for 16 timer siden:

Hej.

I stedet for bare at skrive - så tag dog aktion.

@Skivefyr og @skivemd  - lyder til at i er lokale - så tjek det ud og lad os andre få klar besked :-)

@bigD kommenterer jo stadig lystig - uden at der åbenbart kommer andet ud af det.

 

Det ligger lidt dumt i nærområdet ;)

Så jeg må desværre tage på langtur..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde
skivemd skrev, for 1 time siden:

Det ligger lidt dumt i nærområdet ;)

Så jeg må desværre tage på langtur..

Samme her.. Viborgvej 49 ligger altså bare mega trælst, og når man kender mange i byen, så er det lidt for risikabelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skalde skrev, den 20/7/2016 at 16:56:

Samme her.. Viborgvej 49 ligger altså bare mega trælst, og når man kender mange i byen, så er det lidt for risikabelt.

Hvor tager du så hen? 

Jeg selv:Holstebro og århus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde
skivemd skrev, for 1 time siden:

Hvor tager du så hen? 

Jeg selv:Holstebro og århus

Holstebro selvom kvaliteten hos Vattana er lidt for svingende efter min smag, men udvalget heromkring er virkeligt sølle.

Jeg undrer mig også lidt over hvorfor der er så få thai klinikker i det midt/vestjyske, mens østjylland har dem i overflod. Hvis man tager en by som Randers, så er der ca. 24 klinikker, dvs. ca. 1 klinik for hver 2600 personer i byen, hvorimod en by som Skive har 1 klinik, dvs. 20.000 personer per klinik. Hvad er det lige ved en by som Randers, der tiltrækker så mange thaier? :shock:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Skalde skrev, for 1 time siden:

Holstebro selvom kvaliteten hos Vattana er lidt for svingende efter min smag, men udvalget heromkring er virkeligt sølle.

Jeg undrer mig også lidt over hvorfor der er så få thai klinikker i det midt/vestjyske, mens østjylland har dem i overflod. Hvis man tager en by som Randers, så er der ca. 24 klinikker, dvs. ca. 1 klinik for hver 2600 personer i byen, hvorimod en by som Skive har 1 klinik, dvs. 20.000 personer per klinik. Hvad er det lige ved en by som Randers, der tiltrækker så mange thaier? :shock:

 

Jeg kunne ikke være mere enig! 

Jeg er i Århus nu og leder febrilsk efter et godt blow. For ved, at når jeg kommer hjem, er der intet at finde....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...