Hop til indhold
ims

sandra haderup pigerne

Recommended Posts

Det kunne det godt være, men da det er hendes første vagt så er det jo bare at køre forbi og tjekke om det er hende.  

Det ville da være fantastisk hvis det er hende,  for hun er f...... lækker og savnet :-)

 

.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være fantastisk, men jeg tvivler på at det er gudinden fra PD.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kiggede jeg på nogle billeder jeg havde fundet af den gamle Sandra og synes godt nok det ligner meget, men kan jo tage fejl, der står dog ikke nogle data på hende alder osv . Men tror nu jeg vil undersøge sagen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne desværre ikke få en tid som ønsket da hun først havde ledige tider kl 14.00. håber der er andre som vil give en beretning om det er den gamle Sandra fra Bording der er startet i Haderup i stedt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

er der nogle som besøgte sandra sidst hun var på vagt , kan se hun er på igen på Torsdag nemlig, så overvejede et besøg hos hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa Kan se Sandra er på igen på Fredag, har desværre været forhindret de sidste par gange hun har været der, er der nogle som har besøgt hende og kan bekræfte om det er hende som tidligere har været i Bording ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jebster skrev, for 9 timer siden:

Det er hende der også var hos PrivatDiskret

Det ligner også hendes billedere, har du besøgt hende i Haderup? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lige kommet hjem fra en ½ time med Sandra, og kan 100% bekræfte at det er Sandra fra PD,

et fantastisk gensyn (havde ikke set hende i 1. ½ år siden hun stoppede hos PD).

Jeg har besøgt mange piger i mit nu 26. år hos GP´ere og må sige at hvis man er til en petit smuk ung

pige så er Sandra det perfekte valg.

Hun er klart min nr. 1   

Redigeret af Sportysex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Så er det hende, men hun har skåret ned på de frække ydelser. Har fået et par overordenlig kompetente økologiske blowjobs af hende og det ser ikke ud til at være tilladt hos Haderup pigerne.

Hvorfor kan de der gamle sure mamasan'er, der har de gamle traditioneller steder ikke følge med tiden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg følger op på de gamle traditioner ,så jeg  stadig kan være sund og rask , her ved Haderuppigerne passer vi på hinanden.

Jeg  er stadig 100% fræk og dejlig,:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...