Hop til indhold

Gl Viborgvej Hvam

Featured Replies

Skrevet

for vendt at det ikke er hende på billede, eller en 10 til 20 år ældre, bare så du ikke bliver skuffet, jeg har ikke været der lang tid men sådan plejer det at være.

Skrevet

er også blevet skuffet der flere gange... Hvambabes har førhen været en bedre bud... men på det sidste er de også faldet af på den... syns der mangler gode steder i Midtjylland efter hånden :(

Skrevet

Besøgte Gitta da hun var i Stenhøj. Er ikke sikker på om det er hende på billederne, men hun er absolut en sød pige. Midt i 40'erne vil jeg tro og en udmærket krop til hendes alder. Hun gav en fantastisk superfransk, og jeg nåede aldrig at mærke andre huller end munden, da det franske blev for meget for mig. Hun fik hele ladningen i munden og så ud til at nyde det.

Hun er en lille 7'er på min 10 skala, men mest fordi hun ikke har ægte fotos, - ellers ville hun være højere.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.