Hop til indhold
Gabel

Rosenvænget 4, Rørbæk ved Nørreager.

Recommended Posts

Mit sidste forsøg igår, på at finde en lækker, smuk og ung pige, endte ved Rørbæk. 

Havde først forsøgt i Vejle på Fredericiavej 3, Grangaardsvej 105 ved Aalestrup og sidst ved Gl. Viborgvej 102 ved St. Binderup. Men intet lækkert guf nogen af stederne. 

Har for kort tid siden været her ved Rosenvænget, med en fantastisk oplevelse. Dog var der delte meninger af pigen og stedet, efter min sidste anmeldelse af hende. Jeg kan nu kun igen, sige at hun er en utrolig smuk pige. Hun er mørk, slank og ung. Se iøvrigt min anden anmeldelse af pigen, som jeg lave ved mit sidste besøg på stedet. 

Men denne gang var anderledes. Hun levede sig slet ikke ind i det, og klemte benene sammen, for jeg ikke kunne komme helt ind i hende. Hun kiggede væk, og holdt ofte på min pik. Hun var meget stram, så måske det gjorde ondt på hende. Og når man får denne fornemmelse, så mister man sku lysten. øv øv... 

Ærgerligt, for mit sidste besøg hos hende var eller helt perfekt. Så er ikke sikker på jeg vil komme der igen, selv om pigen er utrolig lækker. 

Så jeg vendte hjem af, dog med lidt øv øv sex.

Mvh Gabel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...