Hop til indhold

Fredericiavej 3, vejle

Featured Replies

Skrevet

Var forbi igår, da jeg havde et møde i Vejle. 

På vej ud til motorvejen, stoppede jeg ved Fredericiavej 3 i Vejle. 

Hun var den eneste Thai på stedet, og skyndte mig at smutte igen. Hun er bare slet ikke min smag.

Alder omkring 50 vil jeg tro. Måske hun har yngre piger ind i mellem, men jeg var ikke heldig at møde nogen der. 

Mvh 

Gabel

Skrevet
Gabel skrev, for 1 time siden:

Var forbi igår, da jeg havde et møde i Vejle. 

På vej ud til motorvejen, stoppede jeg ved Fredericiavej 3 i Vejle. 

Hun var den eneste Thai på stedet, og skyndte mig at smutte igen. Hun er bare slet ikke min smag.

Alder omkring 50 vil jeg tro. Måske hun har yngre piger ind i mellem, men jeg var ikke heldig at møde nogen der. 

Mvh 

Gabel

Den thaiklinik har også været åbnet og lukket flere gange, har ikke været der i mange år, ikke det meste diskrete sted i verden, når man står og ringer på med ryggen ud mod fredericiavej, som er meget befærdet, kan huske for mange år siden hvor jeg prøvede stedet der fik jeg en rigtig god oplevelse af en ung smuk thai, ingen massage dengang kun sex. 

Skrevet
  • Author

Nu kommer jeg ikke fra Vejle og kender ingen der, så for mig var det ligemeget...

Men ja, det er til offentligt skue der. :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.