Hop til indhold
Gabel

Fredericiavej 3, vejle

Recommended Posts

Var forbi igår, da jeg havde et møde i Vejle. 

På vej ud til motorvejen, stoppede jeg ved Fredericiavej 3 i Vejle. 

Hun var den eneste Thai på stedet, og skyndte mig at smutte igen. Hun er bare slet ikke min smag.

Alder omkring 50 vil jeg tro. Måske hun har yngre piger ind i mellem, men jeg var ikke heldig at møde nogen der. 

Mvh 

Gabel

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
Gabel skrev, for 1 time siden:

Var forbi igår, da jeg havde et møde i Vejle. 

På vej ud til motorvejen, stoppede jeg ved Fredericiavej 3 i Vejle. 

Hun var den eneste Thai på stedet, og skyndte mig at smutte igen. Hun er bare slet ikke min smag.

Alder omkring 50 vil jeg tro. Måske hun har yngre piger ind i mellem, men jeg var ikke heldig at møde nogen der. 

Mvh 

Gabel

 

Den thaiklinik har også været åbnet og lukket flere gange, har ikke været der i mange år, ikke det meste diskrete sted i verden, når man står og ringer på med ryggen ud mod fredericiavej, som er meget befærdet, kan huske for mange år siden hvor jeg prøvede stedet der fik jeg en rigtig god oplevelse af en ung smuk thai, ingen massage dengang kun sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kommer jeg ikke fra Vejle og kender ingen der, så for mig var det ligemeget...

Men ja, det er til offentligt skue der. :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...