Hop til indhold
LukeShyWanker

er Tinder bedre end sit rygte?

Recommended Posts

Efter en veloverstået skilsmisse er jeg havnet på Tinder. 

I mit fordomsfulde sind forestillede jeg mig, at det ville være næsten umuligt at finde dates derinde, der kunne udvikle sig til noget mere seriøst. Ti

I modsætning til mine forventninger er det blevet til en del dates med piger, der (ligesom jeg søger) noget mere seriøst og - ikke et eneste match med en pige, der der udelukkende søgte noget engangs-hanky-panky-halløj... 

Hvad er jeres erfaringer med Tinder? Er det bedre end sit rygte?




 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Der er nok flere piger der søger seriøst end mænd på de sider... mange mænd håber jo på et hurtigt knald og så videre til næste... ;-)

Jeg oplevede så i vinters at pigen bare ville ha sex, jeg søgte seriøst og blev lidt overrasket da hun efter 45 minutter satte sig i sofaen helt tæt og så begyndte at nulre min ene brystvorte, tja så var jeg solgt og lod mig nærmest voldtage, vi ser så hindanden ca 1 gang om ugen nu og hygger ... hun er heldigvis lidt dominerende og til strapon lege.. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydfyr43 skrev, for 16 minutter siden:

Der er nok flere piger der søger seriøst end mænd på de sider... mange mænd håber jo på et hurtigt knald og så videre til næste... ;-)

Jeg oplevede så i vinters at pigen bare ville ha sex, jeg søgte seriøst og blev lidt overrasket da hun efter 45 minutter satte sig i sofaen helt tæt og så begyndte at nulre min ene brystvorte, tja så var jeg solgt og lod mig nærmest voldtage, vi ser så hindanden ca 1 gang om ugen nu og hygger ... hun er heldigvis lidt dominerende og til strapon lege.. :-)

Tjah, er efterhånden midt i 30'erne - og gider sgu ærlig talt ikke det der engangshalløj længere :shock::shock:
Dermed ikke sagt at nogle af mine Tinder-dates ikke har udviklet sig i den retning ;-) 

Ser tre helt store fordele ved Tinder:
1) At man kun kan kommunikere, hvis der er gensidig interesse. 
2) At det koster gratis :-D
3) At folk generelt er indstillede på at mødes efter ret kort tids korrespondence 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mødt nogle kvinder, men de vil helst bespises først. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
LukeShyWanker skrev, den 5. maj 2016 at 19:55:

Tjah, er efterhånden midt i 30'erne - og gider sgu ærlig talt ikke det der engangshalløj længere :shock::shock:
Dermed ikke sagt at nogle af mine Tinder-dates ikke har udviklet sig i den retning ;-) 

Ser tre helt store fordele ved Tinder:
1) At man kun kan kommunikere, hvis der er gensidig interesse. 
2) At det koster gratis :-D
3) At folk generelt er indstillede på at mødes efter ret kort tids korrespondence 

... må indrømme, at jeg bevidst har fravalgt en profil på Tinder, da jeg bare ikke 'dur' på selfies, og det er et meget visuelt medie. Min personlighed forsvinder, og jeg ser bare fjoget ud, ss. Så hvad gør man så liiiiiige? Men ellers er jeg ret enig med 'Luke' - kan blive pænt træt af mænd, som kun vil ha en gang sex eller to og så fordufter. Derfor har jeg besluttet slet ikke at date i en længere periode. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 34 minutter siden:

... må indrømme, at jeg bevidst har fravalgt en profil på Tinder, da jeg bare ikke 'dur' på selfies, og det er et meget visuelt medie. Min personlighed forsvinder, og jeg ser bare fjoget ud, ss. Så hvad gør man så liiiiiige?

er du ikke hård mod dig selv?

tror næppe mænd vil synes du ser dårlig ud på selfies

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
gerog skrev, den 5. maj 2016 at 22:09:

selfies...

Redigeret af GFE MILF
skrev noget vrøvl - fortrød

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
gerog skrev, den 5. maj 2016 at 22:09:

er du ikke hård mod dig selv?

tror næppe mænd vil synes du ser dårlig ud på selfies

... hader, at få taget ansigtsfotos, og derfor bliver resultatet derefter,  og det vil jeg klart ikke kunne score nogen dejlig mand på, hvis det var det jeg ville, smiler.

... og du er klart inhabil i denne debat, hr. - da du sidder inde med en særlig viden, griner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...