Steenborg 399 Skrevet 5. Maj, 2016 (edited) Der går rygter om at en eller anden, tilsyneladende går rundt og smitter med gonoré, når han får udført blowjobs på nogle klinikker. Er det bare et rygte? Eller er der nogen der ved noget mere konkret? Der er meget ondsindet sladder i miljøet, hvilket sikkert skyldes den store konkurrence. Under alle omstændigheder vil jeg insistere på kondom i fremtiden. Redigeret 5. Maj, 2016 af Internalizer Fjernet lidt for specifik placering 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Internalizer 289 Skrevet 5. Maj, 2016 Steenborg skrev, for 56 minutter siden: Der går rygter om at en eller anden, tilsyneladende går rundt og smitter med gonoré, når han får udført blowjobs på nogle klinikker. Er det bare et rygte? Eller er der nogen der ved noget mere konkret? Der er meget ondsindet sladder i miljøet, hvilket sikkert skyldes den store konkurrence. Under alle omstændigheder vil jeg insistere på kondom i fremtiden. Jeg har flyttet dit indlæg til Generel Debat. Derudover har jeg fjernet din stedhenvisning. Det er ikke tilladt på EG at lave antydninger omkring kønssygdomme. Men da du selv kommer ind på klare punkter omkring ondsindet sladder, samt at man skal tage ansvar for sig selv, så betragter jeg det som et oplæg til debat. Int 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg